Omnibus

Category Management ne prime več – in sedaj?

Daljnega 2019. sem na konferenci Prodaja na policah spregovoril o tem, da category management, kakor smo ga poznali v zadnjih tridesetih letih, postaja kot antibiotiki. Zaradi preveč intenzivne uporabe pri napačnih problemih v trgovinah ne prime več. Še posebej v svetu, ki se hitro spreminja…

Drevo odločanja kupcev za fajn trgovine

Uspešni trgovci poznajo proces nakupovalnega vedenja kupcev: kako  iščemo > izbiramo > kupujemo izdelke in storitve v trgovinah. Gre za eno od ključnih trgovskih iger, v kateri trgovci skušajo čim bolje zadovoljiti pričakovanja in rešiti težave kupcev. Morda pa še malo presenečenje, dodatek nad pričakovanji…

Minimalno sprejemljivi produkt (MSP oz. MVP) + N za navdih

95% vseh inovacijskih projektov na poti uspeha zaide. Tako pravi raziskava harvardskega guruja inovacij Christensena.Podobne številke dobimo tudi, če analiziramo uspešne novosti na trgu pakiranih izdelkov. Tukaj je ena od analiz, ki sem jo pred leti izvedel pri projektu za rast kategorije pijač. Od 100…

Produktne inovacije za svežo rast

Pred leti sem v projektu za rast kategorije analiziral število novih pijač, ki so v enem letu po lansiranju zares uspele na slovenskem trgu. Med 100 novimi izdelki je bilo uspešnih le 9. Pravih hitov je bilo 5.5% (oz. 1 od 20) V svetovnem merilu…

Zdrava rast kot alternativa obsedeni rasti

[caption id="attachment_21171" align="aligncenter" width="1024"] Zdrava rast je proces, ki temelji na vzorcih rasti v Naravi[/caption] V slepem zasledovanju finančnih kazalnikov lahko hitro zaidemo s poti in pozabimo, kaj je sploh poslanstvo oz. namen naše organizacije. Na nas preži skušnjava, da bi krivulje rasti dvignili s…

Kreativne tehnike in strategije

Tehnike in strategije za spodbujanje kreativnosti za zdravo rast

  Nekatere tehnike in strategije, ki pomagajo ekipam v podjetjih premagati zastoje, spremeniti vzorce reševanja problemov in jih podpreti na poti do kreativnega ustvarjanja zdrave rasti: 1 - Odciklati iz začaranega kroga.  Prva točka je vsekakor izpreči iz obstoječega. Fleming je penicilin odkril tako, da…

Preporod produktov za novo rast

Še včeraj rastoči trgi postajajo vse bolj nasičeni, celo strupeno tekmovalni. V dobičke podjetij ostro režejo cenovne bitke, nova konkurenca, visoka inflacija, pomanjkanje delovne sile, hitra sprememba navad kupcev in digitalni preobrati. Zaradi krvavečih dobičkov je morje okoli organizacij vse bolj rdeče. Na rdečih tržnih…

Izstopiti iz množice v času disrupcije

V nekem drugem svetu je TV oddaja, recimo nanizanka, PRIŠLA h gledalcem. Za ogled si moral ob pravi uri na pravi dan na pravem kavču čakati, da jo televizijska postaja POTISNE pred tvoje oči. Sledile so prekinitve, ki so bile namenjene potisnemu oglaševanju. Potisni model…

Kako pridobiti nove kupce …

... in zadržati obstoječe v času disrupcije oz. zakaj bodo nekatere fizične trgovine preživele? Čeprav ocenjujemo knjigo, ki govori o trendih v trgovini, začnimo pred televizijskimi zasloni. Ne le tiskani časopisi, tudi televizijski sporedi v njih so vse tanjši. Če se je še na začetku…

Cenovni model za ohranitev kupcev v času inflacije

  --- INFLACIJSKA POŠAST ODGANJA KUPCE - JE TREBA TEČI ZA NJIMI? Inflacija je pridirjala v našo deželo. Med kupci se širi negotovost, trgovci se soočajo z višjimi cenami surovin. Zastoji v logističnih verigah so si že utrli pot v medije. Zato bomo tukaj pod…

Page navigation
Več o piškotkih

Ta spletna stran uporablja piškotke, ki nam pomagajo izboljševati vašo uporabniško izkušnjo. Načeloma se podatki uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev in omogočajo anonimizirano analitiko. Za namene analize uporabljamo aplikacijo Google Analytics. Piškotke uporabljamo po pravilu za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Seveda pa lahko piškotke tudi izklopite, pri čemer prejmete navodila v Pomoči vašega brskalnika.

Novičnik:

  1. Katere podatke zbiramo?
    Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika, iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic na temo, ki vas zanima.
    Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen analize in zagotavljanja ustreznega izbrisa v primeru vaše neaktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali?
    Če boste naše novice prebirali, bomo vaše podatke hranili dokler ne boste zahtevali izbrisa oziroma dokler se ne boste odjavili + 1 leto. Če pa naših novic ne boste prebirali, bomo vaše podatke izbrisali 1 leto po zadnjem prebiranju.
  4. Soglasja in izbris, izpis ali spremembo lahko uredite s stikom na naš enaslov.
  5. Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z nikomer.