
1. #vzvodi za uspešne trgovine z repom in glavo
Organizacija prodajnih prostorov ključno vpliva na uspeh prodajnih prostorov in trgovcev. Delavnica vodi skozi korake – vse do priprave taktično zrelega prodajnega prostora, ki povezuje zastavljeno prodajno strategijo s pričakovanji kupcev. #vzvodi so sinteza dobrih praks, izkušenj, raziskovalnih ugotovitev in uporabnih uvidov za uspešne trgovine. Z udeleženci uporabimo metode in uvide #vzvodi neposredno v postopku, ki vodi do izdelave pilotne trgovine, vaše odskočne deske do dobro organiziranih in uspešnih trgovin za nove čase.
Category management oz. upravljanje blagovnih skupin se je razvilo v časih pred digitalno revolucijo. Nakupovalne navade so se vmes temeljito spremenila, zato celoten koncept, ki se vrti okoli psihologije kupcev, nujno potrebuje osvežitev. Tako pomlajen bo spet predstavljal najboljši okvir, ki povezuje ponudbo, taktiko, strategijo in vedenje kupcev. V Omnibusu učimo principe okretnega category managementa (upravljanja blagovnih skupin), ki združuje tradicionalnih 8 korakov z agilnimi pristopi vodenja projektov. V digitalnih časih je ključ fleksibilnost, tudi v prodajnem prostoru. Dobro ukročene podatke o pretekli prodaji morajo spremljati postopki, ki odkrivajo priložnosti za novo ponudbo. Nenazadnje, kupci ne kupujejo kategorij, marveč dobre izpolnitve njihovih nakupovalnih motivov.
2. Category Management 2.0
3. Uspešni prodajni prostori
Novi formati trgovin so spoj najboljših praks in bolj drznih prehodov v neznano. Na eni strani dobra analiza poskrbi za razumevanje nakupovalnih vzorcev in vedenja kupcev, kar omogoča pripravo dobrih ponudb. Na drugi strani morajo novi formati zaobjeti bodoča pričakovanja kupcev. Naša delavnica s pomočjo izdelave person kupcev združuje oboje. Popelje čez vse ključne analize, ki omogočajo opredeliti želje in potrebe kupcev. Nato z ustvarjalnimi postopki pretekle podatke dopolnimo s priložnostmi za prihodnost.
Korak za korakom bo vaš team s pomočjo analize in ustvarjalnosti izdelal koncept in vsebino pilotne trgovine – idealnega prototipa in obenem »živega« laboratorija prodajnih formatov.
4. Kako s planogrami nagovoriti spremenjene navade kupcev?
Spletno nakupovanje nezadržno narašča in fizične trgovine se morajo odzvati. Spremenjene navade kupcev kličejo k osvežitvi vizualnega merchandisinga, pravil in prakse planogramiranja. Naučite se pripravljati planograme, ki poenostavljajo kupčevo navigacijo, pomagajo pri izbiri in izboljšujejo taktiko v smeri večjega deleža kategorije v skupni nakupovalni košarici.
Delavnica, ki vodi udeležence od A – Ž skozi planogramiranje, analitiko in psihologijo kupcev, ki so jo spremenile tehnološke spremembe in drugi premiki v družbi.
5. Osvežite ali uspešno inovirajte vaše produkte
Vsi se strinjamo, da so inovacije nujne za rast poslovne vrednosti v hitro spreminjajočem se digitalnem svetu. Toda na poti skozi temačen gozd ustvarjalnosti in domišljije kar 95% inovacij propade. Se da pri tem kaj spremeniti? Se lahko zmanjša odstotek neuspešnih poskusov? Celo kar prepreči? Da. Rumena steza ponuja organizacijam orodja in postopke, ki jih pri svojem vsakodnevnem delu uporabljajo uspešni ustvarjalci. Za kažipote na poti skozi labirint dodatno skrbi starodavna modrost pravljic.
Ta delavnica je “outlier” kakor se za inovacije spodobi.
Category Management ne prime več – in sedaj?
Daljnega 2019. sem na konferenci Prodaja na policah spregovoril o tem, da category management, kakor smo ga poznali v zadnjih…
Drevo odločanja kupcev za fajn trgovine
Uspešni trgovci poznajo proces nakupovalnega vedenja kupcev: kako iščemo > izbiramo > kupujemo izdelke in storitve v trgovinah. Gre za…
10 strategij za komuniciranje okolju prijaznih izdelkov
Članek predstavlja 10 strategij oz. primerov prepričljivega komuniciranja trajnostnih, okolju prijaznih izdelkov.
Tudi manjši budžeti lahko s svojo neposrednostjo premagajo glasna večmilijonska zavajanja nasprotnikov, ki v “nizki ceni” prikrivajo neplačane stroške.
Vitki pilotni projekti so veter v jadra zdravi rasti organizacij
Organizacije se morajo naučiti inovirati, sicer ne preživijo. To so besede zimzelenega očeta managementa Druckerja. Pilotni projekti se med zagonskimi podjetji – pa tudi v drugih panogah – pogosto vodijo po agilni metodologiji, ki prvo verzijo za uporabnike in kupce sprejemljivega novega produkta imenuje MSP – minimalno sprejemljivo produkt.
Minimalno sprejemljivi produkt (MSP oz. MVP) + N za navdih
MVP ali MSP. Minimalno sprejemljivi produkt oz. minimum viable product je prva delujoča verzija produkta, ki je sprejemljiva za pionirske kupce. Toda za pravi uspeh je poleg sprejemljivosti treba vključiti še navdih oz. dozo navdušenja. Navdušeni kupci sami poskrbijo za promocijo in delujejo kot ambasadorji novega produkta.
Produktne inovacije za svežo rast
Le 3 – 5% novih izdelkov uspe na trgu v prvem letu po lansiranju. Med neuspešnimi inovacijami je precej povprečnih izdelkov, ki za kupce ne predstavljajo nove vrednosti – predvsem pa ne nagovarjajo njihovih potreb. To je poziv k temu, da se čas, napori in denar od povprečnih preusmerijo k drznim, kreativnim in do okolja spoštljivim inovacijam. Takšnim, ki pripeljejo do nove kategorije.
Zdrava rast kot alternativa obsedeni rasti
V slepem zasledovanju finančnih kazalnikov lahko hitro zaidemo s poti in pozabimo, kaj je sploh poslanstvo oz. namen naše organizacije.
Članek navaja (1) razlike med steroidno in zdravo rastjo, (2) skrite stroške steroidne rasti, za katere Narava vselej izstavi račun, (3) strategije, ki organizacijam in ljudem pomagajo pri uveljavitvi zdrave rasti.
Tehnike in strategije za spodbujanje kreativnosti za zdravo rast
Tehnike in strategije, ki pomagajo ekipam v podjetjih premagati zastoje, spremeniti vzorce reševanja problemov in jih podpreti na poti do kreativnega ustvarjanja zdrave rasti. Sestavni del Kretnic – kreativnih delavnic, ki pomagajo inovirati in producirati nove rešitve problemov.
Preporod produktov za novo rast
Disruptivne inovacije se ponujajo kot ključ za okrepitev vrednosti podjetja v času visoke inflacije, digitalizacije, kadrovske krize. Toda le ena od 20 inovacij se prime v resničnosti. Omnibus delavnice ponujajo alternativo: temeljito prenovo vaših obstoječih produktov. Prebudite brand. Spodbudite kreativne sile vaših zaposlenih in z drznimi prenovami okrepite povezave s kupci. Odlična investicija.
Izstopiti iz množice v času disrupcije
V času trgov, ki so preplavljeni s ponudbo, kupec vse bolj neusmiljeno izbira. Njegovo pozornost pritegnejo le izdelki in storitve, ki zanj ponujajo posebno vrednost. Povprečje oz. mlačnost sta zato na izhodnih vratih. V ospredje prihajajo izstopajoči produkti, ki s svojo prepričljivostjo osvajajo kupce.
Kako pridobiti nove kupce …
V maloprodaji prihaja v času digitalizacije do velike spremembe. Ekonomija se premika od potisnega k vlečnemu modelu. Večkanalnost, digitalizacija, personalizacija niso dovolj. So le del novega standarda. Za uspeh – in celo preživetje – se bodo trgovci morali iztrgati povprečju in postaviti bolj drzno strategijo. V svetu povišanih pričakovanj kupcev bodo trgovine morale postati izvrstne!
Cenovni model za ohranitev kupcev v času inflacije
— INFLACIJSKA POŠAST ODGANJA KUPCE – JE TREBA TEČI ZA NJIMI? Inflacija je pridirjala v našo deželo. Med kupci…