-
Category Management ne prime več – in sedaj?
-Daljnega 2019. sem na konferenci Prodaja na policah spregovoril o tem, da category management, kakor smo ga poznali v zadnjih…
-
10 strategij za komuniciranje okolju prijaznih izdelkov
-Članek predstavlja 10 strategij oz. primerov prepričljivega komuniciranja trajnostnih, okolju prijaznih izdelkov.
Tudi manjši budžeti lahko s svojo neposrednostjo premagajo glasna večmilijonska zavajanja nasprotnikov, ki v “nizki ceni” prikrivajo neplačane stroške. -
Vitki pilotni projekti so veter v jadra zdravi rasti organizacij
-Organizacije se morajo naučiti inovirati, sicer ne preživijo. To so besede zimzelenega očeta managementa Druckerja. Pilotni projekti se med zagonskimi podjetji – pa tudi v drugih panogah – pogosto vodijo po agilni metodologiji, ki prvo verzijo za uporabnike in kupce sprejemljivega novega produkta imenuje MSP – minimalno sprejemljivo produkt.
-
Minimalno sprejemljivi produkt (MSP oz. MVP) + N za navdih
-MVP ali MSP. Minimalno sprejemljivi produkt oz. minimum viable product je prva delujoča verzija produkta, ki je sprejemljiva za pionirske kupce. Toda za pravi uspeh je poleg sprejemljivosti treba vključiti še navdih oz. dozo navdušenja. Navdušeni kupci sami poskrbijo za promocijo in delujejo kot ambasadorji novega produkta.
-
Produktne inovacije za svežo rast
-Le 3 – 5% novih izdelkov uspe na trgu v prvem letu po lansiranju. Med neuspešnimi inovacijami je precej povprečnih izdelkov, ki za kupce ne predstavljajo nove vrednosti – predvsem pa ne nagovarjajo njihovih potreb. To je poziv k temu, da se čas, napori in denar od povprečnih preusmerijo k drznim, kreativnim in do okolja spoštljivim inovacijam. Takšnim, ki pripeljejo do nove kategorije.
-
Zdrava rast kot alternativa obsedeni rasti
-V slepem zasledovanju finančnih kazalnikov lahko hitro zaidemo s poti in pozabimo, kaj je sploh poslanstvo oz. namen naše organizacije.
Članek navaja (1) razlike med steroidno in zdravo rastjo, (2) skrite stroške steroidne rasti, za katere Narava vselej izstavi račun, (3) strategije, ki organizacijam in ljudem pomagajo pri uveljavitvi zdrave rasti. -
Tehnike in strategije za spodbujanje kreativnosti za zdravo rast
-Tehnike in strategije, ki pomagajo ekipam v podjetjih premagati zastoje, spremeniti vzorce reševanja problemov in jih podpreti na poti do kreativnega ustvarjanja zdrave rasti. Sestavni del Kretnic – kreativnih delavnic, ki pomagajo inovirati in producirati nove rešitve problemov.
-
Preporod produktov za novo rast
-Disruptivne inovacije se ponujajo kot ključ za okrepitev vrednosti podjetja v času visoke inflacije, digitalizacije, kadrovske krize. Toda le ena od 20 inovacij se prime v resničnosti. Omnibus delavnice ponujajo alternativo: temeljito prenovo vaših obstoječih produktov. Prebudite brand. Spodbudite kreativne sile vaših zaposlenih in z drznimi prenovami okrepite povezave s kupci. Odlična investicija.
-
Category management za nove nakupovalne navade kupcev
-Category management je v 1990. postal sijoča zvezda v procesih trgovskih podjetij. Odlikovali so ga dotlej nevidene računalniške analize podatkov,…
-
Legova mala šola razvoja izjemnih izdelkov (in trgovin)
-Celo kultni danski Lego je moral ponovno poiskati stik s svojimi najzvestejšim uporabniki. Na svoji poti preobrazbe je prekrmaril viharna obdobja, se skoraj potopil v preveč odmaknjenih morjih inovacij, nato pa ponovno odkril svoje vrednote in jih scela prenovil za novo tisočletje. Prvovrstna šola razvoja novih izdelkov.
-
Inovacije med rdečimi in modrimi oceani – primer Lego
-Zakaj bi se borili v zmešani konkurenčni borbi in do zadnje kaplje krvi spuščali cene in klestili stroške, ko pa…