Omnibus – Kreativni algoritmi za zdravo rast

sveza-rast-delavnice

Strategije rasti za fizične trgovce in dobavitelje v digitalnih časih

V praksi dokazani modeli (c) Omnibus

25-let izkušenj s projekti v trgovinah

Najboljše prakse 

Delavnice pomagajo
fizičnim trgovcem in CPG dobaviteljem
doseči svežo rast. Prihodnost maloprodaje se začne z
reševanjem izzivov danes.

Že dve desetletji+ se ukvarjam s trgovinami in kupci. Gre za super konkurenčno področje. Polno disrupcij. Z digitalnimi tekmovalci, ki jih še desetletje nazaj ni bilo nikjer. Z velikanskimi nasprotniki – Amazoni, Hoferji in Lidli. S povsem na novo postavljenimi pravili igre.

Kako torej v takšnem okolju postaviti novo fizično trgovino, ki bo spet delovala in ponovno vrnila stik s kupcem? In to brez gromozanskih investicij. To je bil velik izziv našega naročnika.

Čas je pritiskal, zato sem v letu 2021 sestavil nove delavnice. Z njimi smo ob podpori vodstva naročnikovo ekipo v nekaj tednih pripeljali do delujoče rešitve.

Delavnice so služile kot odskočna deska za pilotno trgovino nove generacije. Ta je postala najhitreje rastoča trgovina v celotni naročnikovi mreži!

V naslednjih letih sem z naročniki izpilil niz delavnic, ki metodo pilotnih trgovin prenašajo tudi na različne blagovne skupine, prilagojene pa so tako tistim organizacijam, ki

  • poskušajo zapreti zaostanek za konkurenco (“higieniki”)
  • povečujejo učinkovitost že obstoječih procesov (“optimizacije”)
  • so pripravljeni na večje, drzne skoke naprej (“inovacije”)

Delavnice so sinteza večletnega dela z ekipami različnih naročnikov. Sinteza neuspehov, ki sem jih skrbno analiziral – in uspehov, ki so večkrat prišli nenapovedano.

Omnibus
delavnica

Dolgotrajne postopke z našimi modeli strnemo v nekaj ur. 

Drobni impulzi za velike valove

1-pager pomaga pripraviti strategijo rasti blagovne skupine v … 2 urah!

Delavnice kot aktiviranje skritih potencialov

DOBRA IGRA

Ni rezultata brez dobre igre. Ni marže, prihodkov, optimizacije zalog. Brez nje tudi AI le pospešuje kaos. Premišljeno sestavljeni procesi. Dobra igra. Avtomatizmi nadgrajeni s kreativnimi odločitvami. Dobra igra. Razumevanje vrednosti za kupca. Na delavnicah gradimo dobro igro. Marža, prihodki, GMROI so posledica.

TOČKA PRELOMA

Delavnica ustvarja okolje reševanja izzivov. A po pravilu se ob tem rojevajo "točka preloma" - drobni impulzi, ki vitalno spremenijo moč organizacije. Večkrat jim rečemo tudi "aha trenutki", ko se zgodijo, se nas dotaknejo in spremenijo vse. Drobni impulzi nato pošiljajo pozitivne strateške signale po celotnem maloprodajnem sistemu.

INOVACIJSKA ŽARNICA

Inovacijska žarnica je simbol odkrivanja skritih potencialov, novih kombinacij, sveže vrednosti. Na delavnicah žarnica zasveti, ko zazna vzorce za rast in priložnost za odpravljanje navidezno nerešljivih problemov. Odblokiranje ovir in odkrivanje priložnosti za rast - "strategija rasti" je neposredno povezana s svetlobo inovacijske žarnice.

Kako izbrati pravo delavnico za vas?

Problemi, s katerimi se srečujejo organizacije, so po svoji zahtevnosti zelo raznoliki. Vendarle lahko za prav vsak problem ponudimo tri različne pristope 

Ekspresni SIGNALI – Fokusiramo se na temeljne dejavnike uspeha: hitre zmage, higienike, osnove strukturirane izdelave strategij za rast. V nekaj urnih delavnicah hitro obdelamo izziv, uporabimo ustrezne modele (1-pager) in udeležence popeljemo k rešitvam.  

Pospeševalni VALOVI -Za razliko od ekspresnega pristopa je tukaj več fokusa na optimizaciji posameznih spremenljivk (cene, promocije, asortiman, procesi, planogrami). Razširijo se predloge in modeli. Pozornost je na strategijah rasti, ki temeljijo na analitičnih uvidih.  Učinki so bolj primerni za organizacije z bolj urejenimi procesi.   

Napredni STRATEŠKI PREBOJI – Kar ponuja pospeševalna sedaj nadgradimo. Dodane so nakupovalne navade kupcev, scenariji z umetno inteligenco, inovacije kot priložnost in akcijski načrti za pilotne projekte. 
Bolj primerna za izkušene time in kapitane kategorij, ki nameravajo s trgovcem skupaj kreirati “sliko uspeha”.  

Izbira delavnice je že izbira načina reševanja izziva – zato najlažje izbor opravimo skupaj. Predlagam, da stopite v stik z menoj – lahko pokličete ali izpolnite začetni obrazec
Več informacij o vrstah delavnic pa najdete na strani izbor prave delavnice.

Intenzivnost in čas trajanja delavnic prilagodimo vašim potrebam

Generični tečaj, ki temelji na preverjeni standardni metodi

Signali

Obisk trgovine & posnetek + poseben primer + osnovna analitika

Valovi

Zelo prilagojeno, vključno z intervjuji, SWOT, napredno analitiko in diagnozo

Strateški preboji

3 ure – 1 dan 

2 dni

5 tednov –  3 mesece

Za strateške probleme, ki zahtevajo tudi organizacijske premike, predlagamo velike valove

STRUKTURA STRATEŠKI PREBOJI

vložki

Obiski

Intervjuji

Posnetek trenutnega stanja

i

Diagnoza

Obiski

Intervjuji

Posnetek trenutnega stanja

ii

Delavnice

Obiski

Intervjuji

Posnetek trenutnega stanja

iii

REŠITEV

Oblikovanje rešitve

Informacije o sistemu
svežega znanja

iv

Delavnice premikajo organizacije iz začaranega kroga

Digitalni svet je spremenil igro v trgovinah. Vezi z nekdanjimi kupci se krhajo, za nove kupce pa so potrebne drugačne povezave.  

Povečano število kanalov lahko čez noč v igro pripelje konkurenco, ki zasede tržne prostore. 

V takšnih razmerah tudi proces izboljšav postaja vse manj pregleden, pot do rezultatov pa večkrat izgubljena v nejasnosti.

S preskokom na višji nivo reševanja problemov se odprejo novi dostopi do sveže rasti

Za posebno moč delavnice spodbujajo skrite potenciale v ekipah organizacij

Katere probleme rešujejo Omnibus delavnice?

V letih delovanja sem naletel na vse sorte prodajnih problemov.

Kako …

  • uspešno urediti prodajni prostor?
  • povečati učinkovitost trgovine?
  • uvesti planograme?
  • izboljšati planograme?
  • narediti planograme brez programske opreme?
  • realizirati letni prodajni načrt? polletni prodajni načrt? četrtletni? kaj pa mesečni?
  • uvesti zahtevno programsko opremo – za analitiko košarice ali profitabilnosti prodajnih mest?
  • razumeti vedenje naših kupcev?
  • izvesti win-win projekt s trgovcem?
  • zmanjšati prispevke pri ključnem kupcu?
  • povečati prodajo pri ključnem kupcu?
  • nadomestiti drage svetovalne rešitve?
  • povečati nakupovalno košarico?
  • posnemati dobre produkte naše konkurence?
  • ustvarjati dobre prakse?
  • lansirati nov produkt? pripraviti poslovni model zanj?
  • pripraviti napotke za oblikovalce, agencije, arhitekte, informatike?
  • kako realizirati prodajno strategijo? kako jo povezati s produkti?

 

Torej ponujam rešitev za takšne in podobne probleme? 

Ja.

Za vse zgoraj naštete?

Ja. In še za druge: npr. kako pridobiti segment novih kupcev ali kako osvežiti poslovni model ali povečati uspešnost letnih pogajanj s ključnimi kupci.

Se res spoznam na vse, kar je zgoraj našteto?

To pa kljub radovednosti ne 😉 Res se z maloprodajo in težavnimi konkurenčnimi trgi ukvarjam že več kot 20 let. A nekatere stvari poznam bolje, druge precej manj. Vsi dvajsetletniki vedo o družbenih omrežjih več od mene!

Če ne poznam rešitve, kako potem lahko ponujam rešitev?

Ne poznam rešitve, vendar pa Omnibus metoda odkriva pot do rešitve.

Do nje se odpravimo s pomočjo najboljših ekspertov. Te polno vključimo in povežemo med seboj.

Kakšni čudežni eksperti pa so to?

Vi. Partnerji, naročniki, udeleženci Omnibus delavnic. Najbolje poznate probleme. In tudi rešitve se – v večini primerov – skrivajo v vas in vaših ljudeh, le izbrskati jih moramo na pravi način in oblikovati v rešitve problemov. Za to poskrbijo naše delavnice.

Katere so glavne koristi za udeležence?

Modeli

Modeli so skrbno izbrani in preverjeni v praksi. Na enostaven način pomagajo zajeti kompleksne situacije in izluščiti bistvo. 

Templati

Zaporedje korakov na enostaven način vodi in usmerja izdelavo rešitve od začetka do konca oz. “z repom in glavo” 

Metoda

Čeprav sem pregledal večino izobraževanj na temo sodobne trgovine, sem razvil posebno metodo – ta združuje merljivo in nemerljivo, moč računalnikov povezuje s kreativnostjo ljudi.  

Grafika (74) - 1

rešitev strateških nalog, ki prinašajo novo vrednost za kupce

Grafika (75)

odprava zastojev zaradi silosov med člani ekipe in oddelki

Grafika (76)

uspešen minimalno sprejemljiv in navdihujoč produkt (“pilot“) spodbudi kreativne sokove vaših teamov

Grafika (77)

prebuditev in aktivacija skritih potencialov v vaši ekipi

Grafika (78)

ljudje smo ponosni na dosežke s katerimi smo zares povezani – raje investirajte vanje kot v motivacijske finančne sheme

Grafika (79)

spodbuda inovacijski kulturi, ki krepi konkurenčno prednost

Grafika (80)

radikalno skrajšan čas od začetka do prve verzije delujočega produkta

100 strani modelov, templatov, fint, uvidov, navodil in drugega, kar je dobro vedeti o upravljanju blagovnih skupin v digitalnih časih – pa vam bo umetna inteligenca vendarle težko povedala!

v letu 2025 brezplačno za vse naročnike delavnic

Omnibus storitve

Delavnice

Svetovanje

Data Science

Znanje je velika ustvarjalna sila in najbolj dragocena investicija. Vgradite vzvode v vaše produkte, za trajno vrednost in zdravo rast.

Sinteza naših izkušenj, raziskav, dobrih praks zapakirana v edinstveno rešitev upravljanja s prodajnim prostorom, ki temelji na modelu vedenja kupcev v trgovini

Uporabni uvidi za nove pogone vaše poslovne vrednosti.

Zaupali so nam tudi …

 

Več o piškotkih

Ta spletna stran uporablja piškotke, ki nam pomagajo izboljševati vašo uporabniško izkušnjo. Načeloma se podatki uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev in omogočajo anonimizirano analitiko. Za namene analize uporabljamo aplikacijo Google Analytics. Piškotke uporabljamo po pravilu za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Seveda pa lahko piškotke tudi izklopite, pri čemer prejmete navodila v Pomoči vašega brskalnika.

Novičnik:

  1. Katere podatke zbiramo?
    Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika, iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic na temo, ki vas zanima.
    Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen analize in zagotavljanja ustreznega izbrisa v primeru vaše neaktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali?
    Če boste naše novice prebirali, bomo vaše podatke hranili dokler ne boste zahtevali izbrisa oziroma dokler se ne boste odjavili + 1 leto. Če pa naših novic ne boste prebirali, bomo vaše podatke izbrisali 1 leto po zadnjem prebiranju.
  4. Soglasja in izbris, izpis ali spremembo lahko uredite s stikom na naš enaslov.
  5. Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z nikomer.