Dom

Space Planning. Promotions.
Assortment. Clustering. Pricing.

Blend great tools with customer insights.

100% organic product from our partner.

A CONCEPT + A STORY + A BUSINESS MODEL & THE WHOLE BRANDING PACKAGE by Omnibus.

 

Prisma launch
in South East Europe.

Shopping Paths Research - #Sources2018

CLICK AND GET TO KNOW THE UNIQUE ON-GOING RESEARCH!

Previous

Next

Trgovina se spreminja v vse bolj divjo dirko.

Zakaj ne bi raje razčistili pogleda, ohranili mirnost & ujeli ritem
skupaj z Omnibusom?

V 20 letih izkušenj s svetom trgovine – v različnih vlogah na strani velikega trgovca, dobavitelja, vodje upravljanja kategorij in kanalov, kot konzultant, kupec – sem naletel na hitre prevrate skoraj vsega, kar se je zdelo zajamčeno v včerajšnjem svetu trgovine.

Zakaj ne bi uživali na valu sprememb? Z vsemi novimi orodji, ki so na voljo, z digitalnim, ki se meša s tradicionalnim, z večkanalno trgovino, s spremenjeno percepcijo kupcev, itd. Danes je še pomembnejše, da vsak najde svojo igro, ki jo odigra na svoj način? Omnibus je tukaj, da vam pomaga pri tem.

Spoznajte svoje kupce.
Poenostavite.
Osredotočite se na 5 vitalnih sposobnosti, ki generirajo uspeh na prodajnem mestu.

Merite, učite se & izboljšujte s pravimi orodji.
Svoje lastne vire dopolnite s kakovostnimi storitvami partnerjev.

Izvlecite moči iz skritega jedra vaše organizacije: naj bodo vaši napori uglašeni z vibracijo vašega branda.

Igrajte svojo lastno igro.

Know Your Customer

To je čas, v katerem prevladujejo meritve. Vendar zaradi velike količine številk ne smemo oslepeti.

Spoznati kupce pomeni precej več kot zbiranje vse večjih količin velikih podatkov (Big Data).

Spoznati kupce = prisluhniti njihovim potrebam, se povezati z njimi in jih angažirati s produkti, storitvami, trgovinami.

Tudi zadnja dognanja nevroznanosti odkrivajo nove priložnosti za krepitev vezi s kupci.

Če želite okrepiti vezi s kupci, je Omnibus lahko vaš partner.

Ponujamo inovativne raziskave, ki jih izvajamo na mestu nakupov, pri čemer povezujemo velike podatke (Big data) z neprekosljivimi opazovanji neposredno ob nakupih (Small data) in vam pomagamo poiskati prave vpoglede za takojšnje ukrepe.

Ne spreglejte pa tudi naših delavnic, ki se osredotočajo na specifična znanja v zvezi z vedenjem kupcev v okolju trgovin. Radi tudi ukrojimo delavnice glede na vaše potrebe.

Point-Of-Sale Success

Prodajno mesto velja za trenutek odločitve. Tukaj se kupec odloči za nakup – ali pa ga zavrne.

Točka nakupov je tudi točka, kjer se združijo vsi vaši prodajni napori – in bodisi spodbudijo kupca k dejanskemu nakupu bodisi ga ne prepričajo dovolj.

Ne glede na to, ali ste trgovec ali dobavitelj, je uspeh na prodajnem mestu odvisen od naslednjih 5 ključnih spremenljivk: cena, promocije, asortiman, prostor in komunikacije.

V središču vseh 5 spremenljivk leži poznavanje percepcije oz. zaznave kupcev.

Za pomoč pri krepitvi 5 ključnih sposobnosti Omnibus ponuja svoje izkušnje, implementacijo pravih orodij in prenos metod iz dokazano najboljših praks.

Use the right tools

Vsak dan mlada zagonska podjetja iz Slovenije, regije in sveta ustvarjajo nove rešitve.

Mnoge od teh rešitev so pripravljene posebej za trgovce in dobavitelje. Ja, gre skoraj za digitalni cunami, v katerem je skoraj nemogoče ločiti zrno od plevela.

Toda naj vas to ne ustavi pred uporabo pravih rešitev – tistih, ki vam bodo pomagali doseči vaše poslovne cilje.

Pametno uporabljanje storitev v oblaku bo pozitivno vplival na vašo poslovno vrednost in obenem priskrbelo mrežo, ki vas bo varovala v svetu zelo hitrih sprememb.

Naj startupovska energija poživi vaše maloprodajne napore.

Omnibus je tukaj, da preseje rešitve, poišče pravo za vaše specifične poslovne potrebe in vam pomaga pri povezavi z vašimi poslovnimi cilji.

 

Brand Sync

Tradicionalna kitajska medicina pozna občutljive točke, ki delujejo kot vozlišča za celoten organizem. Ti deli povezujejo vse ostale – so vitalnega pomena za delovanje celote.

Skozi leta vodenja projektov v različnih organizacijah, sem spoznal, da je tudi v trgovini podobno. Osredotočenje in nadgradnja pravih sposobnosti bo razširila pozitivne učinke po vsej organizaciji.

To je skrita sila, ki čaka na sprostitev v vsaki organizaciji. Prav tako je tudi ena od najmočnejših moči, ki jo lahko uporabite za nove zagone vašega posla.

Naša metoda vzvratnega inženiringa vam lahko pomaga 1) sprostiti energijo, ki se skriva v vašem brandu  and 2) to energijo sinhronizira z vašimi prihodnjimi poslovnimi načrti

Insights