V praksi dokazani modeli (c) Omnibus
25-let izkušenj s projekti v trgovinah
Najboljše prakse
Delavnice pomagajo
fizičnim trgovcem in CPG dobaviteljem
doseči svežo rast. Prihodnost maloprodaje se začne z
reševanjem izzivov danes.
Že dve desetletji+ se ukvarjam s trgovinami in kupci. Gre za super konkurenčno področje. Polno disrupcij. Z digitalnimi tekmovalci, ki jih še desetletje nazaj ni bilo nikjer. Z velikanskimi nasprotniki – Amazoni, Hoferji in Lidli. S povsem na novo postavljenimi pravili igre.
Kako torej v takšnem okolju postaviti novo fizično trgovino, ki bo spet delovala in ponovno vrnila stik s kupcem? In to brez gromozanskih investicij. To je bil velik izziv našega naročnika.
Čas je pritiskal, zato sem v letu 2021 sestavil nove delavnice. Z njimi smo ob podpori vodstva naročnikovo ekipo v nekaj tednih pripeljali do delujoče rešitve.
Delavnice so služile kot odskočna deska za pilotno trgovino nove generacije. Ta je postala najhitreje rastoča trgovina v celotni naročnikovi mreži!
V naslednjih letih sem z naročniki izpilil niz delavnic, ki metodo pilotnih trgovin prenašajo tudi na različne blagovne skupine, prilagojene pa so tako tistim organizacijam, ki
Delavnice so sinteza večletnega dela z ekipami različnih naročnikov. Sinteza neuspehov, ki sem jih skrbno analiziral – in uspehov, ki so večkrat prišli nenapovedano.
Dolgotrajne postopke z našimi modeli strnemo v nekaj ur.
Drobni impulzi za velike valove
1-pager pomaga pripraviti strategijo rasti blagovne skupine v … 2 urah!
Ni rezultata brez dobre igre. Ni marže, prihodkov, optimizacije zalog. Brez nje tudi AI le pospešuje kaos. Premišljeno sestavljeni procesi. Dobra igra. Avtomatizmi nadgrajeni s kreativnimi odločitvami. Dobra igra. Razumevanje vrednosti za kupca. Na delavnicah gradimo dobro igro. Marža, prihodki, GMROI so posledica.
Delavnica ustvarja okolje reševanja izzivov. A po pravilu se ob tem rojevajo "točka preloma" - drobni impulzi, ki vitalno spremenijo moč organizacije. Večkrat jim rečemo tudi "aha trenutki", ko se zgodijo, se nas dotaknejo in spremenijo vse. Drobni impulzi nato pošiljajo pozitivne strateške signale po celotnem maloprodajnem sistemu.
Inovacijska žarnica je simbol odkrivanja skritih potencialov, novih kombinacij, sveže vrednosti. Na delavnicah žarnica zasveti, ko zazna vzorce za rast in priložnost za odpravljanje navidezno nerešljivih problemov. Odblokiranje ovir in odkrivanje priložnosti za rast - "strategija rasti" je neposredno povezana s svetlobo inovacijske žarnice.
Problemi, s katerimi se srečujejo organizacije, so po svoji zahtevnosti zelo raznoliki. Vendarle lahko za prav vsak problem ponudimo tri različne pristope
Ekspresni SIGNALI – Fokusiramo se na temeljne dejavnike uspeha: hitre zmage, higienike, osnove strukturirane izdelave strategij za rast. V nekaj urnih delavnicah hitro obdelamo izziv, uporabimo ustrezne modele (1-pager) in udeležence popeljemo k rešitvam.
Pospeševalni VALOVI -Za razliko od ekspresnega pristopa je tukaj več fokusa na optimizaciji posameznih spremenljivk (cene, promocije, asortiman, procesi, planogrami). Razširijo se predloge in modeli. Pozornost je na strategijah rasti, ki temeljijo na analitičnih uvidih. Učinki so bolj primerni za organizacije z bolj urejenimi procesi.
Napredni STRATEŠKI PREBOJI – Kar ponuja pospeševalna sedaj nadgradimo. Dodane so nakupovalne navade kupcev, scenariji z umetno inteligenco, inovacije kot priložnost in akcijski načrti za pilotne projekte.
Bolj primerna za izkušene time in kapitane kategorij, ki nameravajo s trgovcem skupaj kreirati “sliko uspeha”.
Izbira delavnice je že izbira načina reševanja izziva – zato najlažje izbor opravimo skupaj. Predlagam, da stopite v stik z menoj – lahko pokličete ali izpolnite začetni obrazec.
Več informacij o vrstah delavnic pa najdete na strani izbor prave delavnice.
Signali
Valovi
Strateški preboji
3 ure – 1 dan
2 dni
5 tednov – 3 mesece
Digitalni svet je spremenil igro v trgovinah. Vezi z nekdanjimi kupci se krhajo, za nove kupce pa so potrebne drugačne povezave.
Povečano število kanalov lahko čez noč v igro pripelje konkurenco, ki zasede tržne prostore.
V letih delovanja sem naletel na vse sorte prodajnih problemov.
Kako …
Torej ponujam rešitev za takšne in podobne probleme?
Ja.
Za vse zgoraj naštete?
Ja. In še za druge: npr. kako pridobiti segment novih kupcev ali kako osvežiti poslovni model ali povečati uspešnost letnih pogajanj s ključnimi kupci.
Se res spoznam na vse, kar je zgoraj našteto?
To pa kljub radovednosti ne 😉 Res se z maloprodajo in težavnimi konkurenčnimi trgi ukvarjam že več kot 20 let. A nekatere stvari poznam bolje, druge precej manj. Vsi dvajsetletniki vedo o družbenih omrežjih več od mene!
Če ne poznam rešitve, kako potem lahko ponujam rešitev?
Ne poznam rešitve, vendar pa Omnibus metoda odkriva pot do rešitve.
Do nje se odpravimo s pomočjo najboljših ekspertov. Te polno vključimo in povežemo med seboj.
Kakšni čudežni eksperti pa so to?
Vi. Partnerji, naročniki, udeleženci Omnibus delavnic. Najbolje poznate probleme. In tudi rešitve se – v večini primerov – skrivajo v vas in vaših ljudeh, le izbrskati jih moramo na pravi način in oblikovati v rešitve problemov. Za to poskrbijo naše delavnice.
Modeli so skrbno izbrani in preverjeni v praksi. Na enostaven način pomagajo zajeti kompleksne situacije in izluščiti bistvo.
Zaporedje korakov na enostaven način vodi in usmerja izdelavo rešitve od začetka do konca oz. “z repom in glavo”
Čeprav sem pregledal večino izobraževanj na temo sodobne trgovine, sem razvil posebno metodo – ta združuje merljivo in nemerljivo, moč računalnikov povezuje s kreativnostjo ljudi.
100 strani modelov, templatov, fint, uvidov, navodil in drugega, kar je dobro vedeti o upravljanju blagovnih skupin v digitalnih časih – pa vam bo umetna inteligenca vendarle težko povedala!
v letu 2025 brezplačno za vse naročnike delavnic
Znanje je velika ustvarjalna sila in najbolj dragocena investicija. Vgradite vzvode v vaše produkte, za trajno vrednost in zdravo rast.
Sinteza naših izkušenj, raziskav, dobrih praks zapakirana v edinstveno rešitev upravljanja s prodajnim prostorom, ki temelji na modelu vedenja kupcev v trgovini
Uporabni uvidi za nove pogone vaše poslovne vrednosti.