Omnibus – Kreativni algoritmi za zdravo rast

Vlagate vse več naporov, denarja, časa, a brez pričakovanih učinkov?

V delavnicah smo združili orodja in strategije, ki jih potrebujete za kreativni preporod vaših produktov in svežo rast

Spoznajte delavnice za svežo rast

Iz-stopite iz začaranega kroga brez rasti

5%

To je odstotek novih produktov, ki preživi na trgu.

19 od 20 inovacij spodleti.

Neuspehi jemljejo zagon, sejejo dvome v kreativnost, odvzemajo veter drznim potezam.

Škoda, da je tako.

Zato z našimi delavnicami, izobraževanji in vsebinami POMAGAMO USPETI na poti do zdrave rasti.

Ker smo analizirali (tudi svoje!) neuspehe in prečistili dobre prakse, ki peljejo k uspehu.

Ponujamo pregledno zaporedje korakov in varen oprijem na celotni poti – od generiranja idej do minimalno sprejemljivega (MVP) in enostavno NAVDUŠUJOČEGA produkta.

Z vami lahko resno povečamo donos na inovacijske vložke. Le 2 pravi inovaciji lahko v naslednjih letih prineseta tudi 10% vaše celotne prodaje.

Kaj prinašajo naše delavnice?

  • večji donos na inovacijsko investicijo

  • uspešen minimalno sprejemljiv in navdihujoč produkt (“pilot“) spodbudi kreativne sokove vaših teamov

  • prebudite skrite potenciale v vaši ekipi

  • ljudje smo ponosni na dosežke s katerimi smo zares povezani – raje investirajte vanje kot v motivacijske finančne sheme

  • pilotni projekt vam pomaga bolje oceniti potrebe po zunanjih izvajalcih (outsourcing) – zmanjšajte nepotrebne stroške

  • spodbuda inovacijski kulturi, ki vam daje konkurenčno prednost

  • skrajšan čas od začetka do prve verzije delujočega produkta

Delavnice, izobraževanja in svetovanja za svežo rast

DELAVNICE

Znanje je velika ustvarjalna sila in najbolj dragocena investicija. Vgradite vzvode v vaše produkte, za trajno vrednost in zdravo rast.

SVETOVANJE & KNOW-HOW

Uporabni uvidi za nove pogone vaše poslovne vrednosti.

 

DATA SCIENCE / PODATKOVNI UVIDI

Sinteza naših izkušenj, raziskav, dobrih praks zapakirana v edinstveno rešitev upravljanja s prodajnim prostorom, ki temelji na modelu vedenja kupcev v trgovini

Zaupali so nam tudi …

svetovanje-zaupanje

Želite uspešno trgovino z večjo prodajo
in manjšimi zalogami?
Reorganizirajte prodajni prostor s pomočjo vzvodov, ki temeljijo na vedenju kupcev in uvidih iz raziskav.