Omnibus – Kreativni algoritmi za zdravo rast

sveza-rast-delavnice

Strategije rasti za fizične trgovce in dobavitelje v digitalnih časih

V praksi dokazani modeli (c) Omnibus

25-let izkušenj s projekti v trgovinah

Najboljše prakse 

Delavnice pomagajo
fizičnim trgovcem in CPG dobaviteljem
doseči svežo rast. Prihodnost maloprodaje se začne z
reševanjem izzivov danes.

Že dve desetletji+ se ukvarjam s trgovinami in kupci. Gre za super konkurenčno področje. Polno disrupcij. Z digitalnimi tekmovalci, ki jih še desetletje nazaj ni bilo nikjer. Z velikanskimi nasprotniki – Amazoni, Hoferji in Lidli. S povsem na novo postavljenimi pravili igre.

Kako torej v takšnem okolju postaviti novo fizično trgovino, ki bo spet delovala in ponovno vrnila stik s kupcem? In to brez gromozanskih investicij. To je bil velik izziv našega naročnika.

Čas je pritiskal, zato sem v letu 2021 sestavil nove delavnice. Z njimi smo ob podpori vodstva naročnikovo ekipo v nekaj tednih pripeljali do delujoče rešitve.

Delavnice so služile kot odskočna deska za pilotno trgovino nove generacije. Ta je postala najhitreje rastoča trgovina v celotni naročnikovi mreži!

V naslednjih letih sem z naročniki izpilil niz delavnic, ki metodo pilotnih trgovin prenašajo tudi na različne blagovne skupine, prilagojene pa so tako tistim organizacijam, ki

  • poskušajo zapreti zaostanek za konkurenco (“higieniki”)
  • povečujejo učinkovitost že obstoječih procesov (“optimizacije”)
  • so pripravljeni na večje, drzne skoke naprej (“inovacije”)

Delavnice so sinteza večletnega dela z ekipami različnih naročnikov. Sinteza neuspehov, ki sem jih skrbno analiziral – in uspehov, ki so večkrat prišli nenapovedano.

Omnibus
delavnica

Dolgotrajne postopke z našimi modeli strnemo v nekaj ur. 

Drobni impulzi za velike valove

1-pager pomaga pripraviti strategijo rasti blagovne skupine v … 2 urah!

UPRAVLJANJE BLAGOVNIH SKUPIN

Ni rezultata brez dobre igre. S strateškim kompasom prepoznamo žarišča – maloprodajne izzive, ki so ključni za prihodnost - in ta nas nato usmerja proti zastavljenim strateškim ciljem.

TOČKA PRELOMA

Delavnica je iskanje in ustvarjanje »prelomnih točk«. Majhni signali nato pošiljajo pozitivne strateške signale po celotnem maloprodajnem sistemu.

INOVACIJSKA ŽARNICA

Drobni signali se spreminjajo v velike valove za novo vrednost. Žarnica zasveti, ko zazna vzorce za rast in priložnost za strategije rasti.

Intenzivnost delavnic prilagodimo vašim potrebam

Generični tečaj, ki temelji na preverjeni standardni metodi

Impulzi

Obisk trgovine & posnetek + poseben primer + osnovna analitika
Srednje Valovanje
Zelo prilagojeno, vključno z intervjuji, SWOT, napredno analitiko in diagnozo

Veliki valovi

Za strateške probleme, ki zahtevajo tudi organizacijske premike, predlagamo velike valove

STRUKTURA VELIKI VALOVI

vložki

Obiski

Intervjuji

Posnetek trenutnega stanja

i

Diagnoza

Obiski

Intervjuji

Posnetek trenutnega stanja

ii

Delavnice

Obiski

Intervjuji

Posnetek trenutnega stanja

iii

REŠITEV

Oblikovanje rešitve

Informacije o sistemu
svežega znanja

iv

Delavnice premikajo organizacije iz začaranega kroga

Digitalni svet je spremenil igro v trgovinah. Vezi z nekdanjimi kupci se krhajo, za nove kupce pa so potrebne drugačne povezave.  

Povečano število kanalov lahko čez noč v igro pripelje konkurenco, ki zasede tržne prostore. 

V takšnih razmerah tudi proces izboljšav postaja vse manj pregleden, pot do rezultatov pa večkrat izgubljena v nejasnosti.

S preskokom na višji nivo reševanja problemov se odprejo novi dostopi do sveže rasti

Za posebno moč delavnice spodbujajo skrite potenciale v ekipah organizacij

Katere probleme rešujejo Omnibus delavnice?

V letih delovanja sem naletel na vse sorte prodajnih problemov.

Kako …

  • uspešno urediti prodajni prostor?
  • povečati učinkovitost trgovine?
  • uvesti planograme?
  • izboljšati planograme?
  • narediti planograme brez programske opreme?
  • realizirati letni prodajni načrt? polletni prodajni načrt? četrtletni? kaj pa mesečni?
  • uvesti zahtevno programsko opremo – za analitiko košarice ali profitabilnosti prodajnih mest?
  • razumeti vedenje naših kupcev?
  • izvesti win-win projekt s trgovcem?
  • zmanjšati prispevke pri ključnem kupcu?
  • povečati prodajo pri ključnem kupcu?
  • nadomestiti drage svetovalne rešitve?
  • povečati nakupovalno košarico?
  • posnemati dobre produkte naše konkurence?
  • ustvarjati dobre prakse?
  • lansirati nov produkt? pripraviti poslovni model zanj?
  • pripraviti napotke za oblikovalce, agencije, arhitekte, informatike?
  • kako realizirati prodajno strategijo? kako jo povezati s produkti?

 

Torej ponujam rešitev za takšne in podobne probleme? 

Ja.

Za vse zgoraj naštete?

Ja. In še za druge: npr. kako pridobiti segment novih kupcev ali kako osvežiti poslovni model ali povečati uspešnost letnih pogajanj s ključnimi kupci.

Se res spoznam na vse, kar je zgoraj našteto?

To pa kljub radovednosti ne 😉 Res se z maloprodajo in težavnimi konkurenčnimi trgi ukvarjam že več kot 20 let. A nekatere stvari poznam bolje, druge precej manj. Vsi dvajsetletniki vedo o družbenih omrežjih več od mene!

Če ne poznam rešitve, kako potem lahko ponujam rešitev?

Ne poznam rešitve, vendar pa Omnibus metoda odkriva pot do rešitve.

Do nje se odpravimo s pomočjo najboljših ekspertov. Te polno vključimo in povežemo med seboj.

Kakšni čudežni eksperti pa so to?

Vi. Partnerji, naročniki, udeleženci Omnibus delavnic. Najbolje poznate probleme. In tudi rešitve se – v večini primerov – skrivajo v vas in vaših ljudeh, le izbrskati jih moramo na pravi način in oblikovati v rešitve problemov. Za to poskrbijo naše delavnice.

Kako izbrati pravo delavnico?

Različni problemi zahtevajo različne kombinacije analitike, zbiranja informacij, krepitve znanja in tudi vključevanje specialistov.

Pri tem vam pomagamo opredeliti pravo kombinacijo in pravo pot za določen problem.

Glede na te kriterije smo razdelili delavnice na:

SONDAŽNE DELAVNICE ZA KOMPLEKSNE PROBLEME

Pri izrazito kompleksnih XXL problemih začnemo s sondažno delavnico, kjer predvsem ugotovimo vzroke za obstoječe stanje in skupaj z ekipo zberemo podatke. Rezultat je projektni načrt s časovnico, “roadmap” za rešitev.

HITRE PROBLEMSKE DELAVNICE

Delavnice, s katerimi v hitrih zamahih rešujemo probleme, ki blokirajo napredek naročnikovih ekip in jim omogočimo, da nato nemoteno nadaljujejo proti cilju.

Te delavnice imajo fiksno strukturo, vsebinsko pa jih prilagodimo glede na problem, ki se rešuje. V večini primerov zadostujeta dve srečanji po 1,5 ure. Na ta način rešujemo probleme, kjer je v organizaciji že precej zbranega znanja, ki pa ga je treba predvsem kanalizirati v rešitev.

Preizkusili smo tudi spletno različico – nekaj kratkih, hitrih srečanj, kjer kombiniramo ankete, zbrane odzive, brainstorming in pripeljemo do izdelave akcijskega načrta. Skupaj vsa srečanja lahko trajajo manj kot 2h!

INOVACIJSKE / PIVOTNE DELAVNICE

Izkušnje kažejo, da učinkovite inovacije niso v nedosegljivo oddaljenih modrih oceanih. Pogosto je zanje treba aktivirati skriti potencial v svojih ekipah in za odskočno desko vzeti dosedanje projekte.

Naše delavnice so v tem primeru spodbujevalke repivotiranja, dopolnjevanja, tudi postopnega inoviranja obstoječih produktov. Rezultat je neposredno produkt, ki ga že testiramo v okolju s končnimi kupci.

Primer: Prenova trgovin za našega naročnika v l. 2021, kjer smo s pomočjo delavnic izdelali nov koncept trgovine, ga podkrepili z dizajnom in analitiko. Opravili smo tudi skupinske terenske obiske. Rezultat: najhitrejša rast med vsemi trgovinami.

Od samega začetka do končne izvedbe prve verzije projekta v tem primeru lahko mine nekaj več časa. Odvisno od kompleksnosti.

  • Vzvodi za uspešne trgovine z repom in glavo (cca 90 dni)

SPECIALNE IZOBRAŽEVALNE DELAVNICE

Te so vezane na posebna znanja, s katerimi razpolagamo v Omnibusu. Pogosto je format daljši, saj se v delavnicah več časa posveti predajanju in utrjevanju znanja – kar lahko prediskutiramo in ustrezno prilagodimo po oceni trenutnega nivoja znanja in pričakovanj naročnika.

Takšne delavnice so nanizane spodaj:

  • Category Management 2.0 (5 terminov z vmesnimi nalogami)
  • Kako s planogrami nagovoriti kupce v digitalnih časih (5 terminov)

OSVEŽITVENE DELAVNICE

Delavnice, ki nadgrajujejo katerekoli od zgoraj navedenih delavnic. Ko je npr. produkt uspešno lansiran v testnem okolju, zberemo odzive različnih uporabnikov in z osvežitveno delavnico pripravimo nov nabor dodatnih izboljšav.

Katere so glavne koristi za udeležence?

  • rešitev strateških nalog, ki prinašajo novo vrednost za kupce 

  • večji donos na inovacijsko investicijo

  • odprava zastojev zaradi silosov med člani ekipe in oddelki

  • uspešen minimalno sprejemljiv in navdihujoč produkt (“pilot“) spodbudi kreativne sokove vaših teamov

  • prebuditev in aktivacija skritih potencialov v vaši ekipi

  • ljudje smo ponosni na dosežke s katerimi smo zares povezani – raje investirajte vanje kot v motivacijske finančne sheme

  • pilotni projekt vam pomaga znatno zmanjšati nepotrebne stroške novih projektov

  • spodbuda inovacijski kulturi, ki vam daje konkurenčno prednost

  • skrajšan čas od začetka do prve verzije delujočega produkta

  • dobite niz Omnibus modelov in orodij za uspeh v trgovini

Omnibus storitve

Delavnice

Svetovanje

Data Science

Znanje je velika ustvarjalna sila in najbolj dragocena investicija. Vgradite vzvode v vaše produkte, za trajno vrednost in zdravo rast.

Sinteza naših izkušenj, raziskav, dobrih praks zapakirana v edinstveno rešitev upravljanja s prodajnim prostorom, ki temelji na modelu vedenja kupcev v trgovini

Uporabni uvidi za nove pogone vaše poslovne vrednosti.

Zaupali so nam tudi …

 

Več o piškotkih

Ta spletna stran uporablja piškotke, ki nam pomagajo izboljševati vašo uporabniško izkušnjo. Načeloma se podatki uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev in omogočajo anonimizirano analitiko. Za namene analize uporabljamo aplikacijo Google Analytics. Piškotke uporabljamo po pravilu za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Seveda pa lahko piškotke tudi izklopite, pri čemer prejmete navodila v Pomoči vašega brskalnika.

Novičnik:

  1. Katere podatke zbiramo?
    Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika, iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic na temo, ki vas zanima.
    Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen analize in zagotavljanja ustreznega izbrisa v primeru vaše neaktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali?
    Če boste naše novice prebirali, bomo vaše podatke hranili dokler ne boste zahtevali izbrisa oziroma dokler se ne boste odjavili + 1 leto. Če pa naših novic ne boste prebirali, bomo vaše podatke izbrisali 1 leto po zadnjem prebiranju.
  4. Soglasja in izbris, izpis ali spremembo lahko uredite s stikom na naš enaslov.
  5. Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z nikomer.