-
Drevo odločanja kupcev – Orodje za uspešno upravljanje s prostorom trgovin
-Tukaj je le kratek vsebinski povzetek članka o drevesu odločanja kupcev – ključnemu orodju pri zasnovi uspešnega prodajnega prostora. V…
-
Planogrami in upravljanje z zalogami
-Organizacija prodajnega prostora je ključna spremenljivka vsakega fizičnega trgovca. V času porasta spletne trgovine in spremenjenih navad kupcev morajo fizični,…
-
#vzvodi za prepričljive prodajne prostore
-Uspešno upravljanje s prodajnim prostorom je eden od ključev uspeha vsakega prodajnega mesta. Razporeditev blagovnih skupin v prodajnem prostoru namreč…
-
Kako s ciljnimi blagovnimi skupinami povečati število kupcev v trgovini?
-Število obiskov je seveda ključno za uspeh katerekoli trgovine. V poskusih za povečanje števila kupcev se ukrepi trgovcev večkrat nanašajo na cene in zaznano kakovost trgovine. Bolj spregledan, a izjemno učinkovit vzvod za povečevanje števila obiskovalcev so ciljne ali destinacijske kategorije. Te pogosto odločilno vplivajo na izbiro trgovine.