
Organizacija prodajnega prostora je ključna spremenljivka vsakega fizičnega trgovca.
V času porasta spletne trgovine in spremenjenih navad kupcev morajo fizični, tradicionalni trgovci prenoviti svojo strategijo zalog izdelkov na prodajnih policah.
Za doseganje večje profitabilnosti prodajnega prostora se lahko uporabijo naslednji vzvodi:
– poznavanje vedenja kupcev
– podatkovni uvidi (analitika)
– taktike pospeševanja obračanja zalog
Gre za zahtevne sisteme z visoko dinamiko. Da bi podprli odločanje in pomagali trgovcem smo zbrane izkušnje s tega področja povzeli v produktu #vzvodi za uspešne prodajne prostore.
Predstavljeni so planogrami, ki v vizualni obliki prikazujejo in določajo prostorsko organizacijo prodajnega prostora. Planogrami imajo svojo vizualno in taktično stran. Po drugi strani pa predstavljajo neposredno navezavo na zaloge. Količine izdelkov na policah se seveda povezujejo tudi s količinami v skladiščih.
Podanih je 9 predlogov za prodajno uspešno povezavo planogramov in zalog.
Članek tudi kaže, kako realizirati začrtane spremembe – s pomočjo uporabe v pilotni trgovini.
—
Izvirno sem članek napisal za mednarodno občinstvo v angleščini. V celoti ga lahko preberete v angleški verziji tega bloga, na katero lahko hitro preklopite spodaj.
V primeru, da želite spregovoriti o vsebini članka, sem z veseljem na voljo – v domačem jeziku.
—