Omnibus

Planogrami in upravljanje z zalogami
16 marca, 2022 Omnibus

Organizacija prodajnega prostora je ključna spremenljivka vsakega fizičnega trgovca.
V času porasta spletne trgovine in spremenjenih navad kupcev morajo fizični, tradicionalni trgovci prenoviti svojo strategijo zalog izdelkov na prodajnih policah.

Za doseganje večje profitabilnosti prodajnega prostora se lahko uporabijo naslednji vzvodi:
– poznavanje vedenja kupcev
– podatkovni uvidi (analitika)
– taktike pospeševanja obračanja zalog

Gre za zahtevne sisteme z visoko dinamiko. Da bi podprli odločanje in pomagali trgovcem smo zbrane izkušnje s tega področja povzeli v produktu #vzvodi za uspešne prodajne prostore.

Predstavljeni so planogrami, ki v vizualni obliki prikazujejo in določajo prostorsko organizacijo prodajnega prostora. Planogrami imajo svojo vizualno in taktično stran. Po drugi strani pa predstavljajo neposredno navezavo na zaloge. Količine izdelkov na policah se seveda povezujejo tudi s količinami v skladiščih.

Podanih je 9 predlogov za prodajno uspešno povezavo planogramov in zalog.

Članek tudi kaže, kako realizirati začrtane spremembe – s pomočjo uporabe v pilotni trgovini.

Izvirno sem članek napisal za mednarodno občinstvo v angleščini. V celoti ga lahko preberete v angleški verziji tega bloga, na katero lahko hitro preklopite spodaj.

V primeru, da želite spregovoriti o vsebini članka, sem z veseljem na voljo – v domačem jeziku.

0 Comments

Leave a reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*

Več o piškotkih

Ta spletna stran uporablja piškotke, ki nam pomagajo izboljševati vašo uporabniško izkušnjo. Načeloma se podatki uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev in omogočajo anonimizirano analitiko. Za namene analize uporabljamo aplikacijo Google Analytics. Piškotke uporabljamo po pravilu za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Seveda pa lahko piškotke tudi izklopite, pri čemer prejmete navodila v Pomoči vašega brskalnika.

Novičnik:

  1. Katere podatke zbiramo?
    Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika, iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic na temo, ki vas zanima.
    Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen analize in zagotavljanja ustreznega izbrisa v primeru vaše neaktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali?
    Če boste naše novice prebirali, bomo vaše podatke hranili dokler ne boste zahtevali izbrisa oziroma dokler se ne boste odjavili + 1 leto. Če pa naših novic ne boste prebirali, bomo vaše podatke izbrisali 1 leto po zadnjem prebiranju.
  4. Soglasja in izbris, izpis ali spremembo lahko uredite s stikom na naš enaslov.
  5. Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z nikomer.