Omnibus

Drevo odločanja kupcev – Orodje za uspešno upravljanje s prostorom trgovin
23 marca, 2022 Omnibus

Tukaj je le kratek vsebinski povzetek članka o drevesu odločanja kupcev – ključnemu orodju pri zasnovi uspešnega prodajnega prostora. V celoti je izvorni članek v angleščini dostopen tukaj: povezava na angleško verzijo članka

Povzetek vsebine članka:

– Kaj je drevo odločanja kupcev? Kako ga uporabljajo uspešni trgovci?
– Kako se v drevesu odločanja povezujejo nakupovalne navade kupcev, analiza podatkov in taktični načrt?
– Koliko izbir moramo kupci opraviti pri nakupu vsakodnevnega izdelka kot je mleko?
– Pomen kognitivne obremenitve
– Kako izbiro na policah trgovec oblikuje s pomočjo drevesa odločanja kupcev?
– Primer hierarhije potreb na primeru mleka
– Kako drevo odločanja kupcev povezuje potrebe kupcev, prodajne podatke in prodajno strategijo trgovca?
– Na katere pasti mora biti pozoren trgovec, ko pripravlja drevo odločanja? Zakaj mora biti dobra matematika podprta še s pravo taktiko? Kako upoštevati nove kupce oz. prihodnji razvoj kategorije?
– Ključni izzivi za izdelovalce drevesa odločanja kupcev
– Uspešni primeri uporabe drevesa odločanja kupcev
– Kako drevo odločanja kupcev vključuje Omnibus produkt vzvodi za uspešne prodajne prostore?

V primeru, da potrebujete dodatne informacije o vsebini članka, smo z veseljem na voljo – v slovenščini.

0 Comments

Leave a reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*

Več o piškotkih

Ta spletna stran uporablja piškotke, ki nam pomagajo izboljševati vašo uporabniško izkušnjo. Načeloma se podatki uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev in omogočajo anonimizirano analitiko. Za namene analize uporabljamo aplikacijo Google Analytics. Piškotke uporabljamo po pravilu za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Seveda pa lahko piškotke tudi izklopite, pri čemer prejmete navodila v Pomoči vašega brskalnika.

Novičnik:

  1. Katere podatke zbiramo?
    Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika, iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic na temo, ki vas zanima.
    Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen analize in zagotavljanja ustreznega izbrisa v primeru vaše neaktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali?
    Če boste naše novice prebirali, bomo vaše podatke hranili dokler ne boste zahtevali izbrisa oziroma dokler se ne boste odjavili + 1 leto. Če pa naših novic ne boste prebirali, bomo vaše podatke izbrisali 1 leto po zadnjem prebiranju.
  4. Soglasja in izbris, izpis ali spremembo lahko uredite s stikom na naš enaslov.
  5. Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z nikomer.