-
Drevo odločanja kupcev za fajn trgovine
-Uspešni trgovci poznajo proces nakupovalnega vedenja kupcev: kako iščemo > izbiramo > kupujemo izdelke in storitve v trgovinah. Gre za…
-
Cenovni model za ohranitev kupcev v času inflacije
-— INFLACIJSKA POŠAST ODGANJA KUPCE – JE TREBA TEČI ZA NJIMI? Inflacija je pridirjala v našo deželo. Med kupci…
-
Drevo odločanja kupcev – Orodje za uspešno upravljanje s prostorom trgovin
-Tukaj je le kratek vsebinski povzetek članka o drevesu odločanja kupcev – ključnemu orodju pri zasnovi uspešnega prodajnega prostora. V…
-
FMCG (ali CPG) in trendi v trgovinah
-Zaradi svojih značilnosti, tudi možnosti standardizacije, je blago široke potrošnje, pardon, FMCG ali CPG, ravno tista skupina izdelkov, ki jo je informacijska tehnologija posvojila za svojega ljubljenčka. Spremenjene nakupovalne navade so živahno panogo pripeljale do mnogih izzivov.
-
Cut Down Your Assortment Babies!
-In writing one of the adages says: »Kill your babies!« Means you have to relentlessly cut down the particular scenes…
-
O barvah, vonjavah in pozicioniranju
-Izsečki iz radijskega intervjuja, ki sem ga za Radio Slovenija opravil avgusta 2010. Vprašanje: In vsaka barva v trgovinah ima…