Inovacije

  • Inovacije

    Category Management ne prime več – in sedaj?

    - by Omnibus

    Kategorija: Inovacije

    Daljnega 2019. sem na konferenci Prodaja na policah spregovoril o tem, da category management, kakor smo ga poznali v zadnjih…

  • Delavnice

    10 strategij za komuniciranje okolju prijaznih izdelkov

    - by Omnibus

    Kategorija: Inovacije

    Članek predstavlja 10 strategij oz. primerov prepričljivega komuniciranja trajnostnih, okolju prijaznih izdelkov.
    Tudi manjši budžeti lahko s svojo neposrednostjo premagajo glasna večmilijonska zavajanja nasprotnikov, ki v “nizki ceni” prikrivajo neplačane stroške.

  • Delavnice

    Vitki pilotni projekti so veter v jadra zdravi rasti organizacij

    - by Omnibus

    Kategorija: Inovacije

    Organizacije se morajo naučiti inovirati, sicer ne preživijo. To so besede zimzelenega očeta managementa Druckerja. Pilotni projekti se med zagonskimi podjetji – pa tudi v drugih panogah – pogosto vodijo po agilni metodologiji, ki prvo verzijo za uporabnike in kupce sprejemljivega novega produkta imenuje MSP – minimalno sprejemljivo produkt.

  • Delavnice

    Minimalno sprejemljivi produkt (MSP oz. MVP) + N za navdih

    - by Omnibus

    Kategorija: Inovacije

    MVP ali MSP. Minimalno sprejemljivi produkt oz. minimum viable product je prva delujoča verzija produkta, ki je sprejemljiva za pionirske kupce. Toda za pravi uspeh je poleg sprejemljivosti treba vključiti še navdih oz. dozo navdušenja. Navdušeni kupci sami poskrbijo za promocijo in delujejo kot ambasadorji novega produkta.

  • Inovacije

    Produktne inovacije za svežo rast

    - by Omnibus

    Kategorija: Inovacije

    Le 3 – 5% novih izdelkov uspe na trgu v prvem letu po lansiranju. Med neuspešnimi inovacijami je precej povprečnih izdelkov, ki za kupce ne predstavljajo nove vrednosti – predvsem pa ne nagovarjajo njihovih potreb. To je poziv k temu, da se čas, napori in denar od povprečnih preusmerijo k drznim, kreativnim in do okolja spoštljivim inovacijam. Takšnim, ki pripeljejo do nove kategorije.

  • Inovacije

    Zdrava rast kot alternativa obsedeni rasti

    - by Omnibus

    Kategorija: Inovacije

    V slepem zasledovanju finančnih kazalnikov lahko hitro zaidemo s poti in pozabimo, kaj je sploh poslanstvo oz. namen naše organizacije.
    Članek navaja (1) razlike med steroidno in zdravo rastjo, (2) skrite stroške steroidne rasti, za katere Narava vselej izstavi račun, (3) strategije, ki organizacijam in ljudem pomagajo pri uveljavitvi zdrave rasti.

  • Delavnice
    Kreativne tehnike in strategije

    Tehnike in strategije za spodbujanje kreativnosti za zdravo rast

    - by Omnibus

    Kategorija: Inovacije

    Tehnike in strategije, ki pomagajo ekipam v podjetjih premagati zastoje, spremeniti vzorce reševanja problemov in jih podpreti na poti do kreativnega ustvarjanja zdrave rasti. Sestavni del Kretnic – kreativnih delavnic, ki pomagajo inovirati in producirati nove rešitve problemov.

  • Delavnice

    Preporod produktov za novo rast

    - by Omnibus

    Kategorija: Inovacije

    Disruptivne inovacije se ponujajo kot ključ za okrepitev vrednosti podjetja v času visoke inflacije, digitalizacije, kadrovske krize. Toda le ena od 20 inovacij se prime v resničnosti. Omnibus delavnice ponujajo alternativo: temeljito prenovo vaših obstoječih produktov. Prebudite brand. Spodbudite kreativne sile vaših zaposlenih in z drznimi prenovami okrepite povezave s kupci. Odlična investicija.

  • Inovacije

    Category management za nove nakupovalne navade kupcev

    - by Omnibus

    Kategorija: Inovacije

    Category management je v 1990. postal sijoča zvezda v procesih trgovskih podjetij. Odlikovali so ga dotlej nevidene računalniške analize podatkov,…

  • Branding – Product Development

    Legova mala šola razvoja izjemnih izdelkov (in trgovin)

    - by Omnibus

    Kategorija: Inovacije

    Celo kultni danski Lego je moral ponovno poiskati stik s svojimi najzvestejšim uporabniki. Na svoji poti preobrazbe je prekrmaril viharna obdobja, se skoraj potopil v preveč odmaknjenih morjih inovacij, nato pa ponovno odkril svoje vrednote in jih scela prenovil za novo tisočletje. Prvovrstna šola razvoja novih izdelkov.

  • Inovacije

    Inovacije med rdečimi in modrimi oceani – primer Lego

    - by Omnibus

    Kategorija: Inovacije

    Zakaj bi se borili v zmešani konkurenčni borbi in do zadnje kaplje krvi spuščali cene in klestili stroške, ko pa…

Več o piškotkih

Ta spletna stran uporablja piškotke, ki nam pomagajo izboljševati vašo uporabniško izkušnjo. Načeloma se podatki uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev in omogočajo anonimizirano analitiko. Za namene analize uporabljamo aplikacijo Google Analytics. Piškotke uporabljamo po pravilu za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Seveda pa lahko piškotke tudi izklopite, pri čemer prejmete navodila v Pomoči vašega brskalnika.

Novičnik:

  1. Katere podatke zbiramo?
    Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika, iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic na temo, ki vas zanima.
    Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen analize in zagotavljanja ustreznega izbrisa v primeru vaše neaktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali?
    Če boste naše novice prebirali, bomo vaše podatke hranili dokler ne boste zahtevali izbrisa oziroma dokler se ne boste odjavili + 1 leto. Če pa naših novic ne boste prebirali, bomo vaše podatke izbrisali 1 leto po zadnjem prebiranju.
  4. Soglasja in izbris, izpis ali spremembo lahko uredite s stikom na naš enaslov.
  5. Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z nikomer.