Generacije – povezane inovacije in optimizacije

Generacije – povezane inovacije in optimizacije
October 20, 2020 Omnibus

Letnik 1974. Večno mlad. Golf.

Zgornji slajd je vzet iz Omnibus predavanja na temo razvoja novih produktov za množično uporabo. VW Golf služi kot neprekosljiv primer razvoja “produkta” skozi čas. 8 generacij, od katerih je vsaka sestavljena iz niza izboljšav in inovacij.

A še pomembnejše je tisto, kar se zgodi med generacijami. Za vsakim uspešnim produktom se skriva niz bolj ali manj neuspešnih prototipov. Te se testira, meri, zbira povratne informacije. In izboljšuje.

Takole uči lekcija iz VW muzeja:

Prototipiranje = razvijanje, izboljševanje, opuščanje, ponovno začenjanje, testiranje, izzivanje, biti pogumen, razmišljati drugače, upati si prestopiti v neznano.

In dodatek: Le peščica iz velike množice prototipov je dejansko ugledala množično proizvodnjo.

Kar v prototipih deluje, se ohrani.

Kar v prototipih morda deluje, morda ne, se pivotira in vrne v testiranje.

Kar ne deluje, se opusti – zavrže.

In tako se po korakih napreduje do nove generacije, ki je vselej nov paket inovacij in izboljšav.

Nič ni narobe, če delamo napake. Te so sestavni del prototipov. Narobe je, če napak ne priznamo. Vsak uspešen produkt je tako zgodba o vztrajnosti na poti izboljševanja in inoviranja. Pravi Robert Lešnik, vrhunski oblikovalec avtomobilov mercedes:

Za avtomobil razreda S smo izbirali med 50 različnimi predlogi. 7 najboljših smo nato spremenili v model. Na koncu ostane eden in 49 razočaranih.

Seveda, nimamo vsi proračunov kot Mercedes, Apple ali hollywoodski filmski studiji. Če imaš večji proračun, si lahko privoščiš dražje neuspehe. Če ga imaš malo, je treba neuspehe preseliti v cenejše faze. 5 ročno izdelanih avtomobilov je dragih, 50 idejnih skic precej cenejših. A princip ostaja.

Prototipiranje je ključna faza na poti do inovacij, ki delujejo.

***

Če želite preizkusiti razvoj nove trgovine (za trgovce) ali pa ponudbe izdelkov (za dobavitelje) po zgoraj navedenih principih – ne spreglejte naših delavnic. Na njih skupaj meljemo trde trgovske orehe, odpiramo skrita vrata za lepimi prezentacijami in se učimo sprejemanja napak za izdelovanje vrhunskih produktov, v želji, da pomagamo dragocenim idejam osvojiti srca uporabnikov.

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Cookie Policy

Omnibus website uses cookies so that we can improve your user experience. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to perform completely anonymized analytics – eg. which sections of the website you find most interesting and useful.

For the analysis we currently use solely Google Analytics. We don't share any personal data with any 3rd parties. Of course, you can also disable cookies, whereby please refer to instructions in the help pages of your browser.

Newsletter and entry fields:

  1. What information we gather?

Besides the data you enter in the entry fields, the IP address of the computer you used is recorded. Further, we gather opening time for particular messages and time of performing clicks on particular links within the messages.

  1. The data is gathered with the intention to send you news on topics that you’re interested in. Information about opening and clicking time is used for analysis and performing deletion in case of your longer inactivity.
  2. How long will we retain the data?

If you’re reading the news, your data will be saved until you request deletion or until you sign off + 1 year.
If you don’t read our news, your data will be deleted 1 year after last reading.

  1. Consent and deletion, sign-off and updates are manageable by contacting us on our e-mail.
  2. Your personal data won’t be shared with anyone.