Models & Templates

Modeli in predloge

Upravljanje blagovnih skupin je kompleksen proces, v katerem se povezujejo znanja o vedenju kupcev, raznoliki viri podatkov in številni inputi, ki jih je v digitalnem času vse težje nadzorovati. 

Izkušnje kažejo, da ima veliko podjetij težave z organizacijo tega zahtevnega procesa. Lahko bi skoraj rekli, da pot do uspeha spominja na prehod skozi temen gozd.  

Z modeli in templati, ki sem jih razvil med delom z naročniki, je pot razdeljena na pregledne faze – na ta način nikoli ne zaidemo s poti. 

1-pager ali kako izdelati strategijo rasti v 2 urah!

1-pager je nastal iz potrebe po skrajšanem in preglednem postopku izdelave strategije rasti blagovne skupine. 

Bi verjeli, da z njegovo močjo udeleženci delavnic strategijo rasti pripravijo v 2 urah?

Ob tem je model zasnovan tako, da vključuje vse ključne dejavnike rasti. Spodbuja obenem strukturirano razmišljanje in kreativno pripravo rešitev.    

1-pager je lahko samostojna metoda pospešene izdelave strategije ali del celotnega procesa korakov “od A do Ž”.

Kontaktirajte me, saj je na voljo tako brezplačna brošura s primerom uporabe 1-pagerja kot delavnice, ki vodjem BS pomagajo izdelati strategije na hiter način. 

Preprost model spodbuja številne pozitivne učinke

1-pager: na voljo je brezplačna brošura z osnovnimi navodili za uporabo, elektronska verzija in 3-urna delavnica, ki pomaga 1-pager spraviti v življenje!

UBS krog 8

Upravljanje blagovnih skupin s ključnimi fazami spremljamo kot krog s povratno (feedback) zanko.

Med obiski fokusirano opazujemo krog in njegove elemente. Kjer se pojavijo kritični zastoji, jih identificiramo in v delavnicah začnemo z odpravljanjem. 

Vzpostavitev cirkulacije, podprto s strategijami za rast, požene svežo vrednost za kupca.

Templati vodijo proces od A do Ž

Omnibus UBS delavnice ponujajo celoten komplet templatov in nalog, ki vodijo udeležence skozi proces “od A do Ž”

Strategije so tako povezane s ključnimi merljivimi (in nemerljivmi) tarčami, usmerjene v rast in podkrepljene z akcijskimi načrti – konkretnimi časovnicami izvedbe. 

Delo s templati vodi vodje blagovnih skupin skozi posamezne faze, spodbuja jih h kreativnemu reševanju problemov, a pri tem neprestano usmerja v smer realizacije na prodajnem mestu = slike uspeha v trgovinah.

Trenutek resnice

Model nakupnega odločanja pomaga strategijo povezati s kupcem. 

Realizirani strategiji pravimo “živa strategija”, ki je nekaj povsem drugega kot “predalna strategija” – strategija, ki je obtičala v predalu.

Večina delavnic se zato začne neposredno v trgovini, kjer se kupec sreča s strategijo v vseh njenih močnih in šibkih točkah.      

Vsi zgoraj navedeni templati in modeli so sestavni del Omnibus delavnic. Že 1-dnevna delavnica daje udeležencem poln dostop do vsebin, s katerimi delamo tudi na delavnicah.

Vsi templati, modeli, triki in uvidi na enem mestu

100 strani modelov, templatov, fint, uvidov, navodil in drugega, kar je dobro vedeti o upravljanju blagovnih skupin v digitalnih časih – pa vam bo umetna inteligenca vendarle težko povedala!

v letu 2025 brezplačno za vse naročnike delavnic

Delavnice pomagajo
fizičnim trgovcem in CPG dobaviteljem
doseči svežo rast. Prihodnost maloprodaje se začne z
reševanjem izzivov danes.

KAKO HITRO ZAČETI?

Želite preveriti, kako vam lahko služi platno, usmerjeno v strategijo rasti na 1 strani?

Brezplačen 1-stranski model za trgovce
Brezplačen 1-stranski model za CPG podjetja

Želite začeti uporabljati 1-pager in skupaj z mano sprožiti nekaj maloprodajnih valov?

Naročite 3-urno delavnico (offline ali online) in začnite pošiljati prve signale preko maloprodajnega sistema
Imate jasne ali nejasne strateške naloge pred seboj in bi jih radi rešili?
Kontaktirajte me preko e: simon@omnibus.si ali uporabite kontaktni obrazec

tel.: +386 51 318 52 & m: simon@omnibus.si

Ustvarimo učinek valovanja skupaj!

Cookie Policy

Omnibus website uses cookies so that we can improve your user experience. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to perform completely anonymized analytics – eg. which sections of the website you find most interesting and useful.

For the analysis we currently use solely Google Analytics. We don't share any personal data with any 3rd parties. Of course, you can also disable cookies, whereby please refer to instructions in the help pages of your browser.

Newsletter and entry fields:

  1. What information we gather?

Besides the data you enter in the entry fields, the IP address of the computer you used is recorded. Further, we gather opening time for particular messages and time of performing clicks on particular links within the messages.

  1. The data is gathered with the intention to send you news on topics that you’re interested in. Information about opening and clicking time is used for analysis and performing deletion in case of your longer inactivity.
  2. How long will we retain the data?

If you’re reading the news, your data will be saved until you request deletion or until you sign off + 1 year.
If you don’t read our news, your data will be deleted 1 year after last reading.

  1. Consent and deletion, sign-off and updates are manageable by contacting us on our e-mail.
  2. Your personal data won’t be shared with anyone.