1. #vzvodi za uspešne trgovine z repom in glavo
Organizacija prodajnih prostorov ključno vpliva na uspeh prodajnih prostorov in trgovcev. Delavnica vodi skozi korake – vse do priprave taktično zrelega prodajnega prostora, ki povezuje zastavljeno prodajno strategijo s pričakovanji kupcev. #vzvodi so sinteza dobrih praks, izkušenj, raziskovalnih ugotovitev in uporabnih uvidov za uspešne trgovine. Z udeleženci uporabimo metode in uvide #vzvodi neposredno v postopku, ki vodi do izdelave pilotne trgovine, vaše odskočne deske do dobro organiziranih in uspešnih trgovin za nove čase.
Category management oz. upravljanje blagovnih skupin se je razvilo v časih pred digitalno revolucijo. Nakupovalne navade so se vmes temeljito spremenile, zato celoten koncept nujno potrebuje osvežitev. Tako pomlajen bo spet predstavljal najboljši okvir, ki povezuje ponudbo, taktiko, strategijo in vedenje kupcev. V Omnibusu učimo principe okretnega category managementa (upravljanja blagovnih skupin), ki združuje tradicionalnih 8 korakov z agilnimi pristopi vodenja projektov. V digitalnih časih je ključ fleksibilnost, tudi v prodajnem prostoru. Dobro ukročene podatke o pretekli prodaji morajo spremljati strategije rasti – takšne, ki odkrivajo priložnosti za novo ponudbo.

2. Upravljanje blagovnih skupin 2.0: 1 strategija od A do Ž

3. Uspešni prodajni prostori

Novi formati trgovin so spoj najboljših praks in bolj drznih prehodov v neznano.
Na eni strani dobra analiza poskrbi za razumevanje nakupovalnih vzorcev in vedenja kupcev, kar omogoča pripravo dobre ponudbe. Na drugi strani morajo novi formati zaobjeti ne le današnja, marveč tudi bodoča pričakovanja kupcev. Delavnica s pomočjo izdelave person kupcev združuje oboje. Popelje čez vse ključne analize, ki omogočajo opredeliti želje in potrebe kupcev. Nato z ustvarjalnimi postopki pretekle podatke dopolnimo s priložnostmi za prihodnjo rast.
Korak za korakom bo vaš team s pomočjo analize in ustvarjalnosti izdelal koncept in vsebino pilotne trgovine – idealnega prototipa in obenem »živega« laboratorija prodajnih formatov.
4. Kako s planogrami nagovoriti spremenjene navade kupcev?

Spletno nakupovanje nezadržno narašča in fizične trgovine se morajo odzvati. Spremenjene navade kupcev kličejo k osvežitvi vizualnega merchandisinga, pravil in prakse planogramiranja. Uspešni planogrami poenostavljajo kupčevo navigacijo, pomagajo pri izbiri in izboljšujejo taktiko v smeri večjega deleža kategorije v skupni nakupovalni košarici.
Delavnica, ki vodi udeležence od A – Ž skozi planogramiranje, analitiko in psihologijo kupcev, ki so jo spremenile tehnološke spremembe in drugi premiki v družbi.
5. Osvežite ali uspešno inovirajte vaše produkte

Vsi se strinjamo, da so inovacije nujne za rast poslovne vrednosti v hitro spreminjajočem se digitalnem svetu. Toda na poti skozi temačen gozd ustvarjalnosti in domišljije kar 95% inovacij propade. Se da pri tem kaj spremeniti? Se lahko zmanjša odstotek neuspešnih poskusov? Celo kar prepreči? Da. Rumena steza ponuja organizacijam orodja in postopke, ki jih pri svojem vsakodnevnem delu uporabljajo uspešni ustvarjalci. Za kažipote na poti skozi labirint dodatno skrbi starodavna modrost pravljic.
Ta delavnica je “outlier” kakor se za inovacije spodobi.
6. Partnerski projekti trgovcev z dobavitelji (kapitani) za zdravo rast blagovnih skupin
V slogi je res moč in dobro zastavljena partnerstva med trgovci in dobavitelji lahko odlično poganjajo rast. Za spodbujanje takšnih sodelovanj smo razvili strukturiran, a prilagodljiv format delavnic, ki temelji na Vodniku za uspešno upravljanje blagovnih skupin (UBS 2.0) in preizkušeni metodi »1 strategija blagovne skupine od A do Ž«.
Delavnice so zasnovane kot strateška usklajevanja, utemeljena na podatkih, ki postavljajo temelje za pilotne projekte, strategije rasti in skupno postavljanje ciljev.
Povezane vsebine
Članek predstavlja 10 strategij oz. primerov prepričljivega komuniciranja trajnostnih, okolju prijaznih izdelkov. Organizacije se morajo naučiti inovirati, sicer ne preživijo. To so besede zimzelenega očeta managementa Druckerja. Pilotni projekti se med zagonskimi podjetji – pa tudi v drugih panogah – pogosto vodijo po agilni metodologiji, ki prvo verzijo za uporabnike in kupce sprejemljivega novega produkta imenuje MSP – minimalno sprejemljivo produkt. MVP ali MSP. Minimalno sprejemljivi produkt oz. minimum viable product je prva delujoča verzija produkta, ki je sprejemljiva za pionirske kupce. Toda za pravi uspeh je poleg sprejemljivosti treba vključiti še navdih oz. dozo navdušenja. Navdušeni kupci sami poskrbijo za promocijo in delujejo kot ambasadorji novega produkta.

10 strategij za komuniciranje okolju prijaznih izdelkov
Tudi manjši budžeti lahko s svojo neposrednostjo premagajo glasna večmilijonska zavajanja nasprotnikov, ki v “nizki ceni” prikrivajo neplačane stroške.

Vitki pilotni projekti so veter v jadra zdravi rasti organizacij

Minimalno sprejemljivi produkt (MSP oz. MVP) + N za navdih