Omnibus

Dobra strategija, slaba strategija
6 januarja, 2021 Omnibus

Dobra strategija, slaba strategija

Good Strategy, Bad Strategy (2011)

Citat je iz Rumpeltove knjige Good Strategy, Bad Strategy (2011). Avtor z dolgoletnimi izkušnjami iz različnih panog na samem začetku opozori na bistveno: dobre strategije temeljijo na jasnih diagnozah ključnih izzivov, ki jim sledijo enostavna vodila za soočenje s temi problemi. Dobre strategije tako poskrbijo, da se moči organizacije ne razsipajo po nepotrebnem, ampak koncentrirano usmerjajo k izbranim priložnostim, ki obetajo največ.

S pomembnim dopolnilom: dobre strategije so izjeme, ne pravilo.

V prenapihnjenem svetu, kjer količina besed preplavlja kakovost, tudi pobožne želje voditeljev (preimenovane v vizije) pogosto zakrijejo pomanjkanje prave strategije.

Kolikokrat smo v PR sporočilih in letnih poročilih prebrali, da si korporacija želi postati “vodilna globalna / regijska / … organizacija na področju inovativnih poslovnih modelov, ki bodo doprinesli k razvoju družbe in okolja” In tukaj Rumpelt lepo pojasni razliko. To so slogani, ne pa strategije. Všečnost teh besed namreč hitro naleti na mino, ko se poskuša spremeniti v niz izvedljivih ukrepov.

Naša koncentracija zbrana okoli čisto svežega produkta #vzvodi za prepričljive prodajne prostore z repom in glavo pa je našla posebej močno ujemanje v poglavju, ki nosi kar naslov Uporaba vzvodov. Za dobro strategijo je namreč ključna izbira pivotnih točk, tistih, na katere je treba zbrano in odločno pritisniti za najmočnejše učinke.

Dobra knjiga o poslovnih strategijah, ki ne želi briljirati s svojo inovativnostjo, spotoma pa s koncepta strategije odvrže nepotrebne ohlapnosti!

0 Comments

Leave a reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*

Več o piškotkih

Ta spletna stran uporablja piškotke, ki nam pomagajo izboljševati vašo uporabniško izkušnjo. Načeloma se podatki uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev in omogočajo anonimizirano analitiko. Za namene analize uporabljamo aplikacijo Google Analytics. Piškotke uporabljamo po pravilu za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Seveda pa lahko piškotke tudi izklopite, pri čemer prejmete navodila v Pomoči vašega brskalnika.

Novičnik:

  1. Katere podatke zbiramo?
    Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika, iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic na temo, ki vas zanima.
    Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen analize in zagotavljanja ustreznega izbrisa v primeru vaše neaktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali?
    Če boste naše novice prebirali, bomo vaše podatke hranili dokler ne boste zahtevali izbrisa oziroma dokler se ne boste odjavili + 1 leto. Če pa naših novic ne boste prebirali, bomo vaše podatke izbrisali 1 leto po zadnjem prebiranju.
  4. Soglasja in izbris, izpis ali spremembo lahko uredite s stikom na naš enaslov.
  5. Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z nikomer.