Omnibus

Ocenite svojo moč pri prostorskem planiranju

Prostorsko planiranje – mikro in makro – je ena od ključnih spremenljivk vsake uspešne trgovine. Raziskava POPAI je pokazala, da se 76% nakupovalnih odločitev sprejme na prodajnem mestu.

V letih delovanja sem sodeloval pri razvoju novih formatov različnih tipov trgovin. Poleg tega sem izvedel večje število raziskav s področja učinkov pozicij v trgovinah in analiz podatkov o delovanju različnih razporedov.

Če to spojite s poznavanjem vedenja vaših obiskovalcev, se lahko učinki vaše prodaje drastično spremenijo na boljše. Celo v trgovinah, kjer so že vpeljani planogrami so pričakovani učinki na ravni 5 – 15% prihodkov na letni ravni.

To je

“Trenutek resnice”

S pravilno izpeljanim prostorskim planiranjem vplivate na zadovoljstvo kupcev & izboljšate prodajne rezultate & povečate nakupovalno košarico in njen maržni miks. S pametnim prostorskim planiranjem lahko izrišete ločnico med vami in konkurenčnimi trgovinami.

 

Kako začeti? Preprosto. Prejeli boste začetni vprašalnik, nato vas obiščemo in uporabimo računalniško ocenjevalno orodje, da ugotovimo, kakšna je trenutna učinkovitost prodajnega prostora. Sledijo priporočeni koraki za izboljšave.

Cases