Omnibus

Ocenite svojo moč pri prostorskem planiranju

Prostorsko planiranje – mikro in makro – je ena od ključnih spremenljivk vsake uspešne trgovine. Raziskava POPAI je pokazala, da se 76% nakupovalnih odločitev sprejme na prodajnem mestu.

V letih delovanja sem sodeloval pri razvoju novih formatov različnih tipov trgovin. Poleg tega sem izvedel večje število raziskav s področja učinkov pozicij v trgovinah in analiz podatkov o delovanju različnih razporedov.

Če to spojite s poznavanjem vedenja vaših obiskovalcev, se lahko učinki vaše prodaje drastično spremenijo na boljše. Celo v trgovinah, kjer so že vpeljani planogrami so pričakovani učinki na ravni 5 – 15% prihodkov na letni ravni.

To je

“Trenutek resnice”

S pravilno izpeljanim prostorskim planiranjem vplivate na zadovoljstvo kupcev & izboljšate prodajne rezultate & povečate nakupovalno košarico in njen maržni miks. S pametnim prostorskim planiranjem lahko izrišete ločnico med vami in konkurenčnimi trgovinami.

 

Kako začeti? Preprosto. Prejeli boste začetni vprašalnik, nato vas obiščemo in uporabimo računalniško ocenjevalno orodje, da ugotovimo, kakšna je trenutna učinkovitost prodajnega prostora. Sledijo priporočeni koraki za izboljšave.

Cases

Več o piškotkih

Ta spletna stran uporablja piškotke, ki nam pomagajo izboljševati vašo uporabniško izkušnjo. Načeloma se podatki uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev in omogočajo anonimizirano analitiko. Za namene analize uporabljamo aplikacijo Google Analytics. Piškotke uporabljamo po pravilu za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Seveda pa lahko piškotke tudi izklopite, pri čemer prejmete navodila v Pomoči vašega brskalnika.

Novičnik:

  1. Katere podatke zbiramo?
    Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika, iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic na temo, ki vas zanima.
    Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen analize in zagotavljanja ustreznega izbrisa v primeru vaše neaktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali?
    Če boste naše novice prebirali, bomo vaše podatke hranili dokler ne boste zahtevali izbrisa oziroma dokler se ne boste odjavili + 1 leto. Če pa naših novic ne boste prebirali, bomo vaše podatke izbrisali 1 leto po zadnjem prebiranju.
  4. Soglasja in izbris, izpis ali spremembo lahko uredite s stikom na naš enaslov.
  5. Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z nikomer.