Omnibus

Kultne domače FMCG blagovne znamke v trgovinah
24 oktobra, 2020 Omnibus

Kultne domače FMCG blagovne znamke v trgovinah

FMCG ali Fast Moving Consumer Goods prevajamo kot blago široke potrošnje. Gre za izdelke, ki se prodajajo 1) hitro in 2) z relativno nizkimi stroški. Predvsem prva točka je v slovenskem prevodu nekako izpadla, zato je bolje razumeti FMCG kot hitro premikajoče se blago za široko potrošnjo. Tukaj je seznam 10 kultnih domačih FMCG blagovnih znamk, ki se široko uporabljajo in so sestavni del nakupov v živilskih trgovinah.

10 KULTNIH DOMAČIH FMCG BLAGOVNIH ZNAMK

Barcaffe, ki predstavlja pojem povprečnega okusa kave za Slovence (na Hrvaškem je to Franck, v Srbiji Grand, na Slovaškem pa npr. Popradska). Radenska, ki je s svojimi tremi srci podarila celotni regiji generično ime za mineralne vode. Donat Mg, ki pod vodstvom Atlantika imenitno nagovarja področje specialne mineralne vode – in je tudi v novih časih zavzela celotno kategorijo. Cockta, tudi s stilom petdesetih navdahnjen sprva socialistični odgovor na Coca-Colo, danes pa brand s prepoznavnim novim življenjem. Laško in Union, ki sta nekoč razdeljevala Slovenijo na dve polovici, danes pa to manj očitno počneta naprej, združena pod Heinekenovo zvezdo. Alpsko mleko. Gorenjka. Čokolešnik (“O, tudi Čokolešnik si kupila? Peter mi je rekel …”), Fructal sokovi.

OMNIBUS IN FMCG

Od prvih planogramov, ki so nastali pod mojmi / našimi rokami, je minilo več kot dvajset let. Ker je šlo sprva za pijače, sem že takrat lahko iz prve roke ugotovil, kako zelo so se razlikovala znanja in podpora, zbrana okoli nacionalnih in multinacionalnih FMCG blagovnih znamk. Multinacionalke so bile že tedaj orientirane na kupca in krepitev pozicioniranja brandov. Pri nacionalnih brandih se je še vedno izhajalo iz proizvodnje, trgovine pa so se obravnavale bolj kot zaključki distribucijskih poti. Velika luknja je zevala na področju zavedanja o pomenu stika s kupcem na prodajnem mestu. Multinacionalke so krepile ekipe, standarde postavljanja, se s pomočjo oddelkov za ključne kupce borile za svoje pozicije v hladilnikih in na policah, nacionalna podjetja pa so se bolj ali manj zanašala na ugled. Po 2010. so vsi po vrsti prešli v roke mednarodnih in regijskih proizvajalcev, s čimer se je za večino od njih zaključila tranzicijska agonija in začelo novo oživljanje. V Omnibus delavnicah radi predelujemo primere s pomočjo zgoraj navedenih blagovnih znamk. Skozi čas smo razvili metode, ki se sicer naslanjajo na dobre prakse multinacionalk, vendar jih tudi povezujejo z našimi kulturnimi vzorci. Z udeleženci skupaj delamo na pozicioniranju blagovnih znamk, brušenju in krepitvi taktik in strategij pozicioniranja in skupaj odpiramo prostore za nove blagovne znamke – ki bodo tradicijo ponosno nadgradile z znanji za nove čase!

0 Comments

Leave a reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*

Več o piškotkih

Ta spletna stran uporablja piškotke, ki nam pomagajo izboljševati vašo uporabniško izkušnjo. Načeloma se podatki uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev in omogočajo anonimizirano analitiko. Za namene analize uporabljamo aplikacijo Google Analytics. Piškotke uporabljamo po pravilu za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Seveda pa lahko piškotke tudi izklopite, pri čemer prejmete navodila v Pomoči vašega brskalnika.

Novičnik:

  1. Katere podatke zbiramo?
    Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika, iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic na temo, ki vas zanima.
    Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen analize in zagotavljanja ustreznega izbrisa v primeru vaše neaktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali?
    Če boste naše novice prebirali, bomo vaše podatke hranili dokler ne boste zahtevali izbrisa oziroma dokler se ne boste odjavili + 1 leto. Če pa naših novic ne boste prebirali, bomo vaše podatke izbrisali 1 leto po zadnjem prebiranju.
  4. Soglasja in izbris, izpis ali spremembo lahko uredite s stikom na naš enaslov.
  5. Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z nikomer.