Če človek dobi vročino, ponavadi obišče zdravnika. Ne tistega, ki je specializiran za vročino, marveč takšnega, ki nas razume dovolj celovito, da ugotovi vzrok vročine. Iz poznavanja vzroka sledi recept za ozdravitev. Tukaj je uspeh odvisen tudi od tega, da skupaj sprejmemo pot do rešitve. Potem sledi ozdravitev. Včasih pride hitreje, včasih počasneje. Dober zdravnik nam lahko pomaga v vseh fazah te poti.
Poslovno svetovanje vidim podobno. Vselej poskušam celovito razumeti naročnika, poiskati vzrok problema in skupaj z njim zastaviti pot do rešitve.
Poznavanje psihologije kupcev sem združil z 20-letnimi izkušnjami iz skoraj vseh področij trgovine. Svetovanje, ki ga izvajam, je tako primerno za regijske trgovce, specialistične trgovine, dobavitelje izdelkov, IT podjetja in izvajalce storitev za trgovski sektor.
Pri svetovalnih rešitvah kombiniram tako “mehke” kot “trde” faktorje, od razumevanja informatike in algoritmov, pa do vživljanja v občutke kupcev. Izkušnje pritrjujejo, da je izjemno pomemben del delujočih rešitev motiviranost za spremembe. Ta pa je pogosto vezana na vero v to, kar počnemo.
Ali znam vselej izstreliti rešitve? Ne. Verjamem namreč, da je dobro svetovanje mešanica znanja in učenja.
Predvsem je za začetek treba prestaviti.
Reference-1-slajd
… in drugi
Nekaj svetovalnih dosežkov, na katere smo ponosni
- Maloprodajni formati trgovin velikega slovenskega podjetja, ki odlično funkcionirajo tudi več kot 15 let od nastanka. Spremenile so se tehnologije, toda osnovni elementi procesa in organizacije prodajnega prostora ostajajo.
- Pred kratkim prejeto povpraševanje naročnika, za katerega smo svetovanje izvajali pred več kot 10 leti: “Res je, dolgo se nisva slišala. A vsaj še 5 let smo za celotno mrežo uporabljali predloge in navodila, ki ste jih pripravili ob projektu pilotne trgovine.”
- Direktor ekološkega podjetja: “Vedel sem, da je za uspeh pomembno postaviti izdelke na prava mesta v trgovinah. A nisem vedel, kje so ta mesta, dokler mi jih nisi pokazal.”
- “Kako ste to naredili? Ali nam lahko pošljete vse materiale?” Švicarski predstavniki megakorporacije, ki so rezultate našega lokalnega projekta vzeli za dobro prakso. Po tem je vodja ključnih kupcev, ki je pozneje postal direktor velikega multinacionalnega podjetja, izjavil: “Mislili smo, da se bomo učili od predstavnikov švicarske naše korporacije, a dejansko so oni prišli zbirati dobre prakse k nam”
- Celoviti standardi pozicioniranja izdelkov in navodila za ureditev prodajnega mesta so ostali v uporabi tudi po prevzemu s strani velikanskega konglomerata, ki slovi po svojih marketinških kapacitetah.
- “Ob koncu leta ti lahko povem, da je sodelovanje z Omnibusom letošnja najboljša investicija” (direktor mednarodnega podjetja iz sektorja pijač)
- Več kot enkrat smo dobili posel po tem, ko so organizacije s kupi papirjev zapustili predstavniki slavnih svetovalnih podjetij.
- Naročnik je pripravljal projekt A – implementacijo avtomatizacije maloprodajnih procesov z enim od softwarskih gigantov. Sočasno je nekaj malega vložil v svetovalni projekt Omnibusa, ki naj bi poskrbel za pripravo ustreznih projektnih inputov za projekt A. Po 2 letih je naročnik zaradi zamotanosti odstopil od projekta A in se raje naslonil na že delujočo rešitev, ki smo jo v vmesnem času z minimalnimi sredstvi pripravili z njegovo ekipo.
- Še ena resnična anekdota. Po nenadni menjavi uprave, ki je naročila naš svetovalni projekt, je naš projekt razumljivo izgubil podporo nove uprave; kljub temu smo po nekaj mesecih vendarle uspeli generalnemu direktorju predstaviti dosežke in poglede na razvoj naročenega produkta. Nastala je tišina. “Premišljujem …Mi bi se morali srečati že prej. Gremo sedaj čimprej naprej!”
Zakaj ne bi kakšne uspešne zgodbe na zgornji seznam dodali tudi mi?
Po online srečanju pripravimo začetni 2-stranski predlog, v katerem je zarisana pot do cilja z glavnimi postajami.
Pripravljene imamo 3 oblike sodelovanja – od čistega svetovanja v smeri rešitve, do intenzivne analitike in celostnega usmerjanja projektov.
Skupaj se dogovorimo, kaj bi najbolje delovalo za vas in uspešno pot do pričakovanega rezultata.
Svetovanje lahko poteka v slovenščini, srbohrvaščini, angleščini ali nemščini, odvisno od vaše ekipe. Po želji jezikovno prilagodimo tudi materiale.