Svetovanje za trgovce in dobavitelje

Poznavanje psihologije kupcev smo združili z 20-letnimi izkušnjami iz maloprodajnih procesov. Svetujemo tako na področju maloprodajne analitike, optimiziranja prodajnih prostorov kot priprave skupnih projektov med dobavitelji in trgovci.

Omnibusovi specializirani svetovalni pogoni so tako uporabni za regijske trgovce, specialistične trgovine, dobavitelje izdelkov, IT podjetja in izvajalce storitev za trgovski sektor.

Spoštujemo in podpiramo lokalne partnerje, ki se trudijo spreminjati svet v sodelovanju z naravo.

Posebej močni smo v pripravi z analitiko in poznavanjem kupcev podprtih uporabnih uvidov, ki pomagajo streti trše strokovne orehe. Veliko časa vlagamo v iskanje dobrih metod za poenostavitve rešitev. Partnerjem namreč želimo nato pomagati s prenosom uporabnih uvidov neposredno do izvedbe. Od začetka do konca!

Ali znamo vselej izstreliti rešitve? Ne. Verjamemo namreč, da je dobro svetovanje mešanica znanja in učenja.

Včasih je treba prestaviti.

… in drugi

Nekaj svetovalnih dosežkov, na katere smo ponosni

  • Maloprodajni formati trgovin velikega slovenskega podjetja, ki odlično funkcionirajo tudi več kot 15 let od nastanka. Spremenile so se tehnologije, toda osnovni elementi procesa in organizacije prodajnega prostora ostajajo.
  • Pred kratkim prejeto povpraševanje naročnika, za katerega smo svetovanje izvajali pred več kot 10 leti: “Res je, dolgo se nisva slišala. A vsaj še 5 let smo za celotno mrežo uporabljali predloge in navodila, ki ste jih pripravili ob projektu pilotne trgovine.”
  • Direktor ekološkega podjetja: “Vedel sem, da je za uspeh pomembno postaviti izdelke na prava mesta v trgovinah. A nisem vedel, kje so ta mesta, dokler mi jih nisi pokazal.”
  • “Kako ste to naredili? Ali nam lahko pošljete vse materiale?” Švicarski predstavniki megakorporacije, ki so rezultate našega lokalnega projekta vzeli za dobro prakso. Po tem je vodja ključnih kupcev, ki je pozneje postal direktor velikega multinacionalnega podjetja, izjavil: “Mislili smo, da se bomo učili od predstavnikov švicarske naše korporacije, a dejansko so oni prišli zbirati dobre prakse k nam”
  • Celoviti standardi pozicioniranja izdelkov in navodila za ureditev prodajnega mesta so ostali v uporabi tudi po prevzemu s strani velikanskega konglomerata, ki slovi po svojih marketinških kapacitetah.
  • “Ob koncu leta ti lahko povem, da je sodelovanje z Omnibusom letošnja najboljša investicija” (direktor mednarodnega podjetja iz sektorja pijač)
  • Več kot enkrat smo dobili posel po tem, ko so organizacije s kupi  papirjev zapustili predstavniki slavnih svetovalnih podjetij.
  • Naročnik je pripravljal projekt A – implementacijo avtomatizacije maloprodajnih procesov z enim od softwarskih gigantov. Sočasno je nekaj malega vložil v svetovalni projekt Omnibusa, ki naj bi poskrbel za pripravo ustreznih projektnih inputov za projekt A. Po 2 letih je naročnik zaradi zamotanosti odstopil od projekta A in se raje naslonil na že delujočo rešitev, ki smo jo v vmesnem času z minimalnimi sredstvi pripravili z njegovo ekipo.
  • Še ena resnična anekdota. Po nenadni menjavi uprave, ki je naročila naš svetovalni projekt, je naš projekt razumljivo izgubil podporo nove uprave; kljub temu smo po nekaj mesecih vendarle uspeli generalnemu direktorju predstaviti dosežke in poglede na razvoj naročenega produkta. Nastala je tišina. “Premišljujem …Mi bi se morali srečati že prej. Gremo sedaj čimprej naprej!”

Zakaj ne bi kakšne uspešne zgodbe na zgornji seznam dodali tudi mi?

Za lažji začetek vas prosim, če na kratko opišete izziv, s katerim se soočate.

Posredujte ga na simon@omnibus.si

Dogovorimo se za 30-minutni uvodni online pogovor v živo.

Po online srečanju pripravimo začetni 2-stranski predlog, v katerem je zarisana pot do cilja z glavnimi postajami.

Pripravljene imamo 3 oblike sodelovanja – od čistega svetovanja v smeri rešitve, do intenzivne analitike in celostnega usmerjanja projektov.

Skupaj se dogovorimo, kaj bi najbolje delovalo za vas in uspešno pot do pričakovanega rezultata.

Svetovanje lahko poteka v slovenščini, srbohrvaščini, angleščini ali nemščini, odvisno od vaše ekipe. Po želji jezikovno prilagodimo  tudi materiale.