About Us

Omnibus

Pomagamo krepiti vašo igro.

ZAKAJ

Zakaj Omnibus?

Po Coca-Coli in Petrolu, category management projektih, prenovah in razvoju trgovin sem potreboval nov štart. Omnibus je rezultat.

Spremembe so že visele v zraku. Internet je čakal na svojo eksplozijo, medtem ko je bilo upravljanje s kategorijami ena izmed modnih besed v trgovini. Računalniško podprta orodja so začela preoblikovati naravo maloprodaje. V času sprememb so bile nekatere poti dobro uhojene, druge so čakale, da jih odkrijem.

Veliko sem se naučil in tudi veliko učil, dostopal do najboljših praks in  v praksi izvajal nekatere projekte, ki so bili pionirski v regiji (uvedba prvih računalniško podprtih planogramov v regiji). Kljub digitalni eksploziji pa so procesi in vzorci ostajali globoko zakoreninjeni v velike sisteme, v katerih sem delal. Lahko bi temu rekli inercija. Redno me je namreč preveval občutek, da sama razsežnost velikih trgovskih družb redko spodbuja voljo do novih spoznanj, golta preveč pametnih rešiten in organizacije oddalji od bolj pustolovskih trgovin.

Gospodarska kriza ob koncu desetletja je pokazala, da se nekaterih stvari ne sme več jemati samoumevno. Pravi čas za zagon Omnibusa, ki vzpostavlja mostove med velikimi in majhnimi podatki, med off-line in on-line svetom; med zagonsko skupnostjo in tradicionalno ponudbo. Vzpostavitev skladnosti med operativno učinkovitostjo in osnovnimi vibracijami znamke.

ZAKAJ SMO?

Omnibus poganja osnovna ideja o razširjanju najbolj nevidne, a trajne investicije – znanja (glej Principe spodaj)

Koliko ljudi je zaposlenih v Omnibusu?

Smo projektno zastavljena organizacija. Glede na izzive zastavimo obseg ekipe. S tem zagotavljamo fleksibilnost za hitro spreminjajoči se svet.

Na ta način lahko izvedemo neobičajno:

1

Know-how velikih organizacij za krepitev srčne in borbene igre manjših igalcev.

2

Prebuditev izjemne moči ustvarjalnosti in povezovanje velikih organizacij s človeškimi vrednotami.

 

3

Naša fleksibilna ekipa s svojimi znanji lahko podpre garažne craft inovatorje in velikane, ki želijo odigrati svojo igro.

Ta razširljivost zagotovo ne pomeni, da ne sodelujemo s preverjenimi partnerji. Ko najdemo primernega, želimo z njimi razviti dolgoročno sodelovanje, utemeljeno na zaupanju.

JA, NEKATERE STVARI SO ZARES VROČE

Vroča področja

– cracking hard retail cases
– providing special shopper insights
– increasing ROI on promotions
– helping KAM departments to get out of the rebates game
– researching how & why people buy to inform planograms, store layouts, product positioning
– smart assortment optimization by using clustering and patterns recognition
– pricing models in connection to smart labels
– promoting and standing behind organic producers and initiatives
– business storytelling
– connecting startups with traditional players

THE OMNIBUS AGENDA

Pomagamo partnerjem pri njihovi igri.

unlock the customer behavior

connect startup solutions & retail needs

spread the most valuable asset – knowledge

innovate and accept change

unleash the hidden Brand power

THE OMNIBUS PRINCIPLES

  • Simplify but don’t shortcut!
  • If the two comparable options have the same financial potential, the one that’s more sustainable and friendly to environment and the whole ecosystem should always be embraced
  • Have you really made everything for sustainable option to get the same opportunity as the more invasive option?
  • Quick wins are okay because they gain momentum for long-term projects, but shouldn’t be the final measure of it all
  • Startup solutions are a promising opportunity to enliven traditional retail approaches. They might bring fresh blood which is so very necessary.
  • Embrace new technologies – but don’t forget that the final end is to satisfy the human needs.
  • Leave the monotonous work to robots and artificial intelligence. But don’t forget this should mean more time for creative and imaginative retail solutions!
  • Research should be an adventure into unknown, othervise it isn’t research just data collecting and interpreting
  • In the end, it’s the customer, the human being, that decides whether to choose something or not
  • The well established processes shouldn’t blind us for the basic stuff itself.
  • Simplify. Don’t add complication to the already complex retail world.

In short:
Got a retail challenge that has something to do with customers? Big or small – it doesn’t matter. I am here to help you.

Cases