V žaru borbe pogosto oslepimo. Z drugimi besedami: ogromno energijo trgovci in dobavitelji v primeru letnih pogodb vložijo v morebitni popust in natezanje zanj. Tudi v tem primeru je to povezano z nezavednim ravnanjem iz katerega se je težko iztrgati.
Prispevki so seveda strošek za dobavitelja in prihodek za trgovca. Zdi se, da tukaj ne moreta zmagati obe strani.
A če stopimo korak nazaj, nas pogled s strani lahko nagradi z veliko vrednostjo.
Uspešni trgovci uspešno prodajajo. In uspešni dobavitelji uspešno prodajajo. Če ni uspešne prodaje, potem povečanja % za rabate nikomur ničesar (dolgoročno) ne prinesejo.
Smiselno je zato za hip zapustiti omejitve, ki nam jih prinaša pogled na prispevkih. Ali lahko prispevke razdelimo na tiste, ki so povezani s povečanjem prodaje – in tiste, ki so namenjene sami sebi. Ali lahko več prispevkov vežemo na projekte, ki prinašajo dobro prodajo?
S hitrim izračunom se lahko pokaže, kakšne koristi lahko prinese povečanje prodaje obema stranema.