Ena možnost je, da imate revolucionaren izdelek in trg preprosto še ni pripravljen nanj.
A ta možnost je majhna. Tudi število Van Goghov v svetovnem merilu je zelo omejeno.
Na bolj verjetno možnost opozarja tale primerček.
V podjetju, ki imenitno izdeluje gospodinjske aparate so pred leti razvili skoraj neslišen mešalnik za sadje. V razvoj so vložili veliko časa in vrhunskega inženirskega znanja. Toda izdelek je na trgu spodletel. Kupci so bolj od neslišnega želeli mešalnik, ki dobro reže sadje!
Ključna konkurenčna prednost je seveda tista, zaradi katere se kupci odločajo za izdelke, storitve, brande. Brez diferenciacije in prepoznavne pozicije na trgu pač ne gre. Toda v poskusih, da bi se diferencirale, organizacije pogosto vlagajo velika sredstva v razvoj lastnosti, ki niso pomembne za končnega kupca.
Zato ob problemih z izjemnostjo ponovno premislite – ali vaš mešalnik reže sadje!
Rezultati ankete