Kaj pa če …
za začetek sploh ne potrebujete obsežnih raziskav, npr. fokusnih skupin, ki jih izvajajo zunanji izvajalci. Prvo sliko vam lahko priskrbijo kupci, ki jih imate … kar v hiši.
Če vas zanima, kako vaše izdelke zaznavajo in uporabljajo nizkocenovni kupci – zakaj ne bi o tem povprašali svoje čistilke? Razgovorile se bodo, saj so pogosto spregledane in vam povedale kaj je zanje pomembno in kaj ne.
Pred kratkim smo v eni od takšnih raziskav ugotovili, da marketinška sporočila za povečevaje nakupovalne košarice v tej skupini sploh niso bila opažena! Nizkocenovni kupci so tako močno orientirani na omejitve svojega proračuna, da dobesedno iz pozornosti izgubijo vse ostale impulze. (Ne zamenjujmo tega z racionalnostjo, saj so se pripravljeni za nizkocenovne izdelke odpeljati bistveno dlje kot npr. premium kupci).
Zgoraj navedeno ne zmanjšuje pomena dobro izvedenih tržnih raziskav za razumevanje kupcev in dobro odločanje o produktih. Toda včasih so fokusne skupine na voljo neposredno v vaši bližini – le vprašanj jim nihče ne zastavi!
Še stari pregovor, ki so ga sestavili gradbeniki: veliki kamni potrebujejo manjše, da se usedejo.
Rezultati ankete