Omnibus

Kaj pa če …
za začetek sploh ne potrebujete obsežnih raziskav, npr. fokusnih skupin, ki jih izvajajo zunanji izvajalci. Prvo sliko vam lahko priskrbijo kupci, ki jih imate … kar v hiši.
Če vas zanima, kako vaše izdelke zaznavajo in uporabljajo nizkocenovni kupci – zakaj ne bi o tem povprašali svoje čistilke? Razgovorile se bodo, saj so pogosto spregledane in vam povedale kaj je zanje pomembno in kaj ne.
Pred kratkim smo v eni od takšnih raziskav ugotovili, da marketinška sporočila za povečevaje nakupovalne košarice v tej skupini sploh niso bila opažena! Nizkocenovni kupci so tako močno orientirani na omejitve svojega proračuna, da dobesedno iz pozornosti izgubijo vse ostale impulze. (Ne zamenjujmo tega z racionalnostjo, saj so se pripravljeni za nizkocenovne izdelke odpeljati bistveno dlje kot npr. premium kupci).
Zgoraj navedeno ne zmanjšuje pomena dobro izvedenih tržnih raziskav za razumevanje kupcev in dobro odločanje o produktih. Toda včasih so fokusne skupine na voljo neposredno v vaši bližini – le vprašanj jim nihče ne zastavi!
Še stari pregovor, ki so ga sestavili gradbeniki: veliki kamni potrebujejo manjše, da se usedejo.

Rezultati ankete

Več o piškotkih

Ta spletna stran uporablja piškotke, ki nam pomagajo izboljševati vašo uporabniško izkušnjo. Načeloma se podatki uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev in omogočajo anonimizirano analitiko. Za namene analize uporabljamo aplikacijo Google Analytics. Piškotke uporabljamo po pravilu za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Seveda pa lahko piškotke tudi izklopite, pri čemer prejmete navodila v Pomoči vašega brskalnika.

Novičnik:

  1. Katere podatke zbiramo?
    Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika, iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic na temo, ki vas zanima.
    Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen analize in zagotavljanja ustreznega izbrisa v primeru vaše neaktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali?
    Če boste naše novice prebirali, bomo vaše podatke hranili dokler ne boste zahtevali izbrisa oziroma dokler se ne boste odjavili + 1 leto. Če pa naših novic ne boste prebirali, bomo vaše podatke izbrisali 1 leto po zadnjem prebiranju.
  4. Soglasja in izbris, izpis ali spremembo lahko uredite s stikom na naš enaslov.
  5. Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z nikomer.