Omnibus

Kaj pa če …

ugotovite, v katerem tržnem segmentu vendarle imate rast.

Pri tem se ne zadovoljite z odgovorom nikjer. Razbijte segmente kupcev na manjše enote, dokler ne pridete do segmenta z rastjo. Nato preusmerite vašo pozornost na ta rastoči segment. Postavite si vprašanja? Zakaj ste tam uspešni? Ali lahko ta segment razvijete v samostojne produkte?

Branjenje tržnega deleža tudi ko ni več prave obrambe, nas namreč lahko pripelje v škripce. Medtem ko branimo tradicionalne izdelke, se lahko trg nepovratno spremeni.

Najslavnejši primer je Kodak. Tako dolgo je vztrajal v obrambi svojega tržnega deleža na področju klasičnih fotoaparatov, da se je nazadnje potopil skupaj z nakupi malih podjetij – namesto prestopa v prodajo digitalnih kamer.

Seveda so primeri tudi bližje. V smeri Mure, Tama, itd se premika kar nekaj potapljajočih se slovenskih blagovnih znamk, tudi nekdaj mogočnih in velikih z izjemnimi izhodiščnimi položaji.

Rezultati ankete

Več o piškotkih

Ta spletna stran uporablja piškotke, ki nam pomagajo izboljševati vašo uporabniško izkušnjo. Načeloma se podatki uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev in omogočajo anonimizirano analitiko. Za namene analize uporabljamo aplikacijo Google Analytics. Piškotke uporabljamo po pravilu za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Seveda pa lahko piškotke tudi izklopite, pri čemer prejmete navodila v Pomoči vašega brskalnika.

Novičnik:

  1. Katere podatke zbiramo?
    Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika, iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic na temo, ki vas zanima.
    Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen analize in zagotavljanja ustreznega izbrisa v primeru vaše neaktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali?
    Če boste naše novice prebirali, bomo vaše podatke hranili dokler ne boste zahtevali izbrisa oziroma dokler se ne boste odjavili + 1 leto. Če pa naših novic ne boste prebirali, bomo vaše podatke izbrisali 1 leto po zadnjem prebiranju.
  4. Soglasja in izbris, izpis ali spremembo lahko uredite s stikom na naš enaslov.
  5. Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z nikomer.