Omnibus

V slogi je moč: Partnerski UBS projekti trgovcev z dobavitelji za zdravo rast

Trgovci in dobavitelji niso le nasprotniki. Ob pravih pogojih lahko postanejo partnerji v projektih, ki skupaj razvijajo strategije rasti. Naše delavnice črpajo iz dolgoletnih izkušenj. Začnejo s skupnim skiciranjem vizije in vodijo do akcijskih načrtov za pilotne projekte.

Delavnice pomagajo
fizičnim trgovcem in CPG dobaviteljem
doseči svežo rast. Prihodnost maloprodaje se začne z
reševanjem izzivov danes.

V slogi je res moč in dobro zastavljena partnerstva med trgovci in dobavitelji lahko odlično poganjajo rast. Za spodbujanje takšnih sodelovanj smo razvili strukturiran, a prilagodljiv format delavnic, ki temelji na Vodniku za uspešno upravljanje blagovnih skupin (UBS 2.0) in preizkušeni metodi »1 strategija blagovne skupine od A do Ž«.

Omnibus s to delavnico izpolnjuje svojo misijo spodbujanja in podpiranja dolgoročnih sodelovanj med trgovci in dobavitelji, ki temeljijo na strateškem povezovanju in soustvarjanju poslovne vrednosti. 

Delavnice so tako zasnovane kot strateška usklajevanja, utemeljena na podatkih, ki postavljajo temelje za pilotne projekte, strategije rasti in skupno postavljanje ciljev.

Osnova tega pristopa je skupna priprava strategije blagovne skupine s pomočjo 1-Pagerja – kompaktnega strateškega orodja, ki zajema ključne analitične kazalce, predlagane izboljšave,. osredotočene na kupce, vzvode za rast blagovne skupine in izvedljive prednostne naloge v okviru modela 5P. Zagotavlja, da imajo ekipe trgovcev na drobno in dobaviteljev skupno vizijo in jasen načrt.

Namen

Skupne delavnice za rast kategorij so prvi korak k sodelovanju med trgovci in dobavitelji, ki želijo skupaj zasnovati in izvesti učinkovite strategije rasti. Temeljijo na metodi “1 strategija blagovne skupine od A do Ž”, podporni platformi Vodnika za uspešno upravljanje blagovnih skupin 2.0 in strukturiranem orodju 1-Pager za hitro strateško uskladitev. Cilj je spodbuditi konkretne pilotne projekte, izboljšati komunikacijo in pospešiti izvajanje na prodajnem mestu.

Zakaj se povečuje pomen UBS partnerstev?

Za omejeno velikost kupčeve denarnice se danes borijo številni prodajni kanali, novi konkurenti in dodatno še nove kategorije.

Pritisk na regijske trgovce in dobavitelje postaja zato vse večji:

  • širijo se invazivni novi poslovni modeli, ki prihajajo iz tujine (Wolt, …),
  • vse večji delež denarnic se prazni pri spletnih gigantih (Amazon, About You, Ali Baba, …)
  • za nameček diskonti napadajo denarnice z lastnimi blagovnimi znamkami, ki izrinjajo prostor blagovnih znamk dobaviteljev
Partnerski UBS projekti za kupce

Koristi delavnic

S tem ko se odprejo silosi in začne skupno ustvarjanje vrednosti se izboljša pretok znanja, spodbuja skupno odločanje in pospeši izvedba. 
Delavnice je narejena tako da vodi partnerje po korakih od skupne skice izboljša v kategoriji do pilotnega projekta.

Vsebina


Sodelovanje partnerjev podpira Vodnik 2.0 s postopkom, ki poteka v več korakih:
  1. Začne se z oceno kategorije v dejanski trgovini.
  2.  Strategijo utemelji v »trenutku odločitve« za kupca, ko se ta znajde v trgovini pred prodajno polico in se odloči za nakup.
  3.  Ciljno vodi k izdelavi in realizaciji »slike uspeha«, v kateri se na prodajnem mestu povežejo vse spremenljivke: cena, asortiman, prezentacija, promocija, označevanje, taktični planogram in storitev.
  4. Poudarja sklenjeno povratno informacijo in na merljivih podatkih utemeljene izboljšave.

Delavnice se lahko prilagodijo blagovni skupini, poslovnemu modelu ali stopnji zrelosti partnerjev in odnosa. Služijo kot nevtralno okolje za izgradnjo zaupanja, testiranje pobud v kategoriji in prenos ugotovitev v učinkovito izvedbo v trgovini – vključno z optimizacijo prostora, učinkovitostjo zalog in jasnostjo vloge blagovne znamke.

Ta oblika sodelovanja pomaga ekipam preiti od podatkov do uvidov, od uvidov do strategij rasti in od strategij do merljivega izvajanja strategije v trgovini.

Pogovorimo se, kako bi delavnica skupne rasti lahko postala vaš naslednji strateški odskočni kamen.

Udeleženci: komu je delavnica namenjena?

right arrow blackTrgovci: direktorji UBS, nabavniki, vodje blagovnih skupin, regijski vodje in poslovodje, planogramerji

right arrow blackDobavitelji / blagovne znamke: vodje in skrbniki ključnih kupcev (KAM), vodje blagovnih skuipin, tržni analitiki

right arrow blackSkupine in timi za skupno upravljanje kategorij

right arrow blackPodporne ekipe: marketing, logistika, IT, analitika

Posebne prednosti

  • Fokus na zdravi rasti
  • Predloge in pripravljena simulacija strategije
  • 1-pager za strategijo
  • Opcijska podpora za UI
  • Pripravljeno za izvedbo v trgovini

Rezultati

✅ Urejena strategija blagovne skupine (1-pager)
✅ Strukturiran akcijski načrt za pilotni projekt
✅ Excel + PowerPoint predloge
✅ Buy-in s strani trgovca in dobavitelja
✅ Opcija za skupno izvedbo pilotnega projekta 
✅ Ocena možnosti za dodatna sodelovanja (izvedba, planogramiranje, raziskave, uporaba UI)

Format delavnice

V živo (delavnica na lokaciji) – priporočeno za ključne blagovne skupine, kjer je možna takojšnja izvedba v trgovini

Online izvedba – primerna za prvi stik ali razširjene ekipe na različnih lokacijah

Poldnevna ali celodnevna, sledi možnost zasnove pilotnega projekta

Kako naročiti?

Prvi korak do skupne rasti se začne tukaj.

💬 Pišite nam in se pogovorimo, kako lahko delavnico prilagodimo vašim blagovnim skupinam in partnerjem.

👉 S klikom na gumb lahko prejmete več informacij ali naročite delavnico!

Več o piškotkih

Ta spletna stran uporablja piškotke, ki nam pomagajo izboljševati vašo uporabniško izkušnjo. Načeloma se podatki uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev in omogočajo anonimizirano analitiko. Za namene analize uporabljamo aplikacijo Google Analytics. Piškotke uporabljamo po pravilu za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Seveda pa lahko piškotke tudi izklopite, pri čemer prejmete navodila v Pomoči vašega brskalnika.

Novičnik:

  1. Katere podatke zbiramo?
    Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika, iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic na temo, ki vas zanima.
    Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen analize in zagotavljanja ustreznega izbrisa v primeru vaše neaktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali?
    Če boste naše novice prebirali, bomo vaše podatke hranili dokler ne boste zahtevali izbrisa oziroma dokler se ne boste odjavili + 1 leto. Če pa naših novic ne boste prebirali, bomo vaše podatke izbrisali 1 leto po zadnjem prebiranju.
  4. Soglasja in izbris, izpis ali spremembo lahko uredite s stikom na naš enaslov.
  5. Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z nikomer.