Omnibus

Delavnica: 1 strategija blagovne skupine od A do Ž

Od prve ocene blagovne skupine do uspešne izvedbe – praktična delavnica, ki trgovcem in dobaviteljem pomaga pretvoriti ugotovitve v strategije rasti in jih uresničiti v trgovinah.

KLJUČNI MODULI

Strukturirane predloge

Step-by-step templates for creating actionable category strategies

Priročnik

“1 Category Strategy from A to Z” – your complete reference to Category Management 2.0.

Simulacija & vaje

Work on real cases (e.g., Beer Category) to apply learning immediately.

AI-pripravljeni modeli

Learn frameworks ready for AI-enhanced tools like Alvin.

Moment of Truth – Define the key decision point for the shopper

Picture of Success – Visualize desired shelf and shopper outcomes

Category Assessment – Identify opportunities & benchmark performance

Shopper Profile – Understand needs, missions, and buying triggers

Category Role & Strategy Clarify role, strategy, and positioning

Implementation Plan – Define key actions, KPIs, and responsibilities

Execution & Feedback – Translate strategy into in-store reality

Each step guided by templates from the Category Strategy Handbook

Optional simulation (e.g., Beer Case) or real category case

Kam napredujemo, ko se pomikamo od A do Ž?

CM 2.0

  • Strategic
  • Flexible & agile
  • Aligned with strategy
  • Breakthrough insights
  • Experiments & Innovation
  • Agility for customers’ value
  • Lean organization
  • AI & ML
  • Cross-functional
  • Clear roles

FEEL-GOOD STORES

CILJI IZOBRAŽEVANJA

Category management oz. upravljanje blagovnih skupin (UBS) je način strateškega upravljanja ponudbe v trgovinah. Povezuje tako pogajanja z dobavitelji, določanje asortimana, vse do upravljanja prodajnega prostora. Razvilo se je okoli 1990. skupaj z razširitvijo uporabe računalnikov v trgovskih podjetjih. V prvih desetletjih uporabe je prineslo veliko dodane vrednosti trgovcem in dobaviteljem. Vendar pa se je od začetkov veliko spremenilo, kar zahteva osvežitev glavnih principov. Digitalna revolucija je temeljito spremenila nakupovalne navade kupev. Do te mere, da celoten koncept, ki se vrti okoli psihologije kupcev, nujno potrebuje osvežitev. Tako pomlajen bo spet predstavljal najboljši okvir, ki povezuje ponudbo, taktiko, strategijo in vedenje kupcev. V Omnibusu učimo principe okretnega category managementa (upravljanja blagovnih skupin), ki združuje tradicionalnih 8 korakov z agilnimi pristopi vodenja projektov. V digitalnih časih je ključ fleksibilnost, tudi v prodajnem prostoru. Dobro ukročene podatke o pretekli prodaji morajo spremljati kreativni postopki, ki odkrivajo priložnosti za novo ponudbo. Nenazadnje, kupci ne kupujejo kategorij, marveč dobre izpolnitve svojih nakupovalnih motivov.

UDELEŽENCI

Retailers

predvsem vodje blagovnih skupin in drugi strokovnjaki s področij upravljanja s prodajnim prostorom, maloprodaje in marketinga

Suppliers

predvsem vodje in asistenti priprave projektov za trgovce (v oddelkih ključnih kupcev)

IT podjetja

, ki ponujajo rešitve na področju maloprodaje: naša metoda je unikatna in preverjena v praksi, zato je lahko izjemna dopolnilo vaših močnih IT produktov

Ponudniki storitev

upravljanje blagovnih skupin je tudi v slovenskih trgovskih podjetjih osrčje upravljanja z maloprodajo, zato je poznavanje procesov in trendov konkurenčna prednost

KAJ SE BOSTE NAUČILI?

  • 12 ključnih izzivov, ki jih lahko pomaga rešiti okretni category management
  • Razumevanje glavnih nakupovalnih motivov vaših kupcev in prikaz uporabe
  • Ključni kazalci uspešnosti kategorij in prodajnih mest (KPI)
  • Kako uporabljati Pareto 80/20 analizo za optimizacijo asortimana?
  • Kako UBS povezuje prodajno strategijo vaše trgovine
  • Določanje strategije posameznih kategorij
  • Kako z destinacijskimi kategorijami ustvariti konkurenčno prednost in narediti prepoznavno ponudbo
  • 8 korakov upravljanja blagovnih skupin za kupca v digitalnem času
  • Merjenje učinkovitosti promocij
  • Vizualni merchandising – pravila organizacije prodajnega prostora
  • Pametne taktike: navzkrižno pozicioniranje in up-sell s pomočjo postavitve
  • Kako uporabiti podatke in raziskave, ki so na voljo dobaviteljem?
  • Uvidi o psihologiji kupcev v trgovinah, ki jih prinašajo nevroznanstvene raziskave
  • Kako povečati nakupovalno košarico z impulznimi izdelki?
  • 5 temeljnih spremenljivk vsake prodaje: cena, promocija, asortiman, merchandising, prostor
  • Proces upravljanja blagovnih skupin v praksi: od pogajanje do prenosa na police in zbiranja povratnih informacij

KLJUČNI PRINCIPI

  • s podatki podkrepljeno “data-driven” sprejemanje odločitev o asortimanu, cenah, promocijah, zalogah, planogramih
  • krepitev strategije trgovca na prodajnem mestu in po vsej dobavni verigi, pri čemer v središče postavlja kupca (“customer-centricity”)
  • vključevanje elementov vitke organizacije za okrepitev brezšivnega čez-funkcijskega povezovanja pri reševanju UBS problemov (timsko delo)
  • kreativni postopki dopolnjujejo podatke o pretekli prodaji – in pomagajo odkrivati priložnosti za svežo rast

VSEBINA IN FORMAT

Izobraževanje z elementi delavnice. Intenzivnost delavniškega dela narekujejo potrebe naročnikov. Predvideno trajanje 5 tednov x 3 pedagoške ure. Tri stopnje intenzivnosti, ki se razlikujejo predvsem glede na vključevanje neposrednih podatkov naročnikov in dejanske projekte: • ECONOMY paket -> učenje na primerih, omejeni živi podatki naročnika • PLUS paket -> učenje na primerih je podkrepljeno tudi z reševanjem trših problemov iz prakse naročnikov • SPECIALNI paket -> gre za korak v smer dejanskega projekta oz. izboljšav, ki se pripravijo za izvedbo na pilotni trgovini 5 medsebojno povezanih modulov, ki pa vsak deluje kot zaključena celota.

NADALJNJE INFORMACIJE

Pošljite e-pošto na naslov simon@omnibus.si ali uporabite naš kontaktni obrazec.
Več o piškotkih

Ta spletna stran uporablja piškotke, ki nam pomagajo izboljševati vašo uporabniško izkušnjo. Načeloma se podatki uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev in omogočajo anonimizirano analitiko. Za namene analize uporabljamo aplikacijo Google Analytics. Piškotke uporabljamo po pravilu za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Seveda pa lahko piškotke tudi izklopite, pri čemer prejmete navodila v Pomoči vašega brskalnika.

Novičnik:

  1. Katere podatke zbiramo?
    Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika, iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic na temo, ki vas zanima.
    Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen analize in zagotavljanja ustreznega izbrisa v primeru vaše neaktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali?
    Če boste naše novice prebirali, bomo vaše podatke hranili dokler ne boste zahtevali izbrisa oziroma dokler se ne boste odjavili + 1 leto. Če pa naših novic ne boste prebirali, bomo vaše podatke izbrisali 1 leto po zadnjem prebiranju.
  4. Soglasja in izbris, izpis ali spremembo lahko uredite s stikom na naš enaslov.
  5. Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z nikomer.