Omnibus – Strategije za zdravo rast

sveza-rast-delavnice

Strategije rasti za fizične trgovce in dobavitelje v digitalnih časih

V praksi dokazani modeli (c) Omnibus

25-let izkušenj s projekti v trgovinah

Najboljše prakse

Delavnice pomagajo
fizičnim trgovcem in CPG dobaviteljem
doseči svežo rast. Prihodnost maloprodaje se začne z
reševanjem izzivov danes.

Že dve desetletji+ se ukvarjam s trgovinami in kupci. Gre za super konkurenčno področje. Polno disrupcij. Z digitalnimi tekmovalci, ki jih še desetletje nazaj ni bilo na zemljevidih. Z velikanskimi nasprotniki – Amazoni, Hoferji in Lidli. S povsem na novo postavljenimi pravili igre.

Kako torej v takšnem okolju postaviti novo fizično trgovino, ki bo spet delovala in povrnila dober stik s kupcem? In to brez gromozanskih investicij. To je bil velik izziv našega naročnika.

Čas je pritiskal, zato sem v letu 2021 sestavil nove delavnice. Z njimi smo naročnikovo ekipo v nekaj tednih pripeljali do delujoče rešitve.

Delavnice so služile kot odskočna deska za pilotno trgovino nove generacije. Ta je postala najhitreje rastoča trgovina v celotni naročnikovi mreži!

V naslednjih letih sem z naročniki izpilil niz delavnic, ki metodo pilotnih trgovin prenašajo tudi na različne blagovne skupine, prilagojene pa so tako tistim organizacijam, ki

  • poskušajo zapreti zaostanek za konkurenco (“higieniki”)
  • povečujejo učinkovitost že obstoječih procesov (“optimizacije”)
  • so pripravljeni na večje, drzne skoke naprej (“inovacije”)
Delavnice so sinteza večletnega dela z ekipami različnih naročnikov. Vanje so vgrajene skrbne analize projektov, izboljšave začetnih verzij in uspehov.

Delavnice za fizične trgovce in dobavitelje


Delavnica, ki popelje vse zaposlene v oddelkih blagovnih skupin od ocene stanja do dobrega letnega načrta in končne izvedbe strategije blagovnih skupin. Delo spremlja simulacija na vzorčnem (“pivo”) ali resničnem primeru, ki ga dopolnjujejo vsi templati in pisni vodnik Upravljanje blagovnih skupin 2.0.

  • Uspešni prodajni prostori

Delavnica makro in mikroplaniranja prodajnega prostora, ki vodi arhitekte, merchandiserje, načrtovalce trgovin, direktorje UBS in druge udeležene strokovnjake od prodajne strategije, prek analize in opredelitve izboljšav do optimiziranih tlorisov. Najvećkrat je cilj izdelava tlorisa pilotne trgovine – odskočne deske do dobro organiziranih in “fajn trgovin” za nove čase.


Spremenjene navade kupcev kličejo k osvežitvi vizualnega merchandisinga, pravil in prakse planogramiranja. Uspešni planogrami poenostavljajo kupčevo navigacijo, pomagajo pri izbiri in izboljšujejo taktiko v smeri večjega deleža kategorije v skupni nakupovalni košarici. Delavnica, ki vodi udeležence od A – Ž skozi planogramiranje, analitiko in psihologijo kupcev, ki so jo spremenile tehnološke spremembe in drugi premiki v družbi.

  • Inovacijska delavnica: Osvežite, prenovite ali inovirajte vaše produkte

Delavnica, kjer so tehnike sproščanja kreativnosti in brainstorming združene z bolj ali manj divjimi hipotezami, ki prek prototipov oz. MVP-jev vodijo v smeri povsem novih produktov ali celo kategorij. Delavnice za tiste, ki želijo čas, napore in denar od povprečnih preusmeriti k drznim, kreativnim in do okolja spoštljivim inovacijam.

Delavnice, ki s svežim znanjem dvigujejo igro vaše organizacije na višji nivo

Zakaj Omnibus delavnice delujejo?

V svetu, ki je obseden s kratkoročnim lovom na številke, kjer heroji kar čez noč s pomočjo čudežnih tehnologij dosegajo eksponentne krivulje rasti, razvijamo drugačen pristop k rasti – imenujemo ga zdrava rast. Ta namreč strateško povezuje uvide, izvedbo in novo znanje, zgrajeno na obstoječih človeških potencialih. Naše rešitve stavijo na timsko delo, saj je za pravo transformacijo potrebno razgraditi silose med oddelki in namesto neusmiljene tekmovalnosti na dan priklicati skrite človeške potenciale. Z delavnicami in akcijami vzpostavljamo skupni imenovalec med vodji blagovnih skupin, marketingom, prodajnimi ekipami in dobavitelji. Pri tem smo temeljiti, ne pa počasni – saj nam pomagajo posebej pripravljena orodja, kot so strateški 1-pager, pametne predloge, in primeri simulacij (npr. “primer piva”). Posebno pozornost posvečamo konkurenčni prednosti oz. prepoznavanju tiste vrednosti, ki udeležence in organizacije dela na trgu posebne. Platforma delavnic, znanja, modelov je izdelana za fizične trgovine v digitalnem svetu in raste skupaj z našimi naročniki.

Omnibus
Delavnica

Dolgotrajne postopke z našimi modeli strnemo v nekaj ur.

Drobni impulzi za velike valove

1-pager pomaga pripraviti strategijo rasti blagovne skupine v … 2 urah!

Delavnice kot aktiviranje skritih potencialov ...

DOBRA IGRA

Ni rezultata brez dobre igre. Ni marže, prihodkov, optimizacije zalog. Brez nje tudi AI le pospešuje kaos. Premišljeno sestavljeni procesi. Dobra igra. Avtomatizmi nadgrajeni s kreativnimi odločitvami. Dobra igra. Razumevanje vrednosti za kupca. Na delavnicah gradimo dobro igro. Marža, prihodki, GMROI so posledica.

TOČKA PRELOMA

Delavnica ustvarja okolje reševanja izzivov. A po pravilu se ob tem rojevajo "točka preloma" - drobni impulzi, ki vitalno spremenijo moč organizacije. Večkrat jim rečemo tudi "aha trenutki", ko se zgodijo, se nas dotaknejo in spremenijo vse. Drobni impulzi nato pošiljajo pozitivne strateške signale po celotnem maloprodajnem sistemu.

INOVACIJSKA ŽARNICA

Inovacijska žarnica je simbol odkrivanja skritih potencialov, novih kombinacij, sveže vrednosti. Na delavnicah žarnica zasveti, ko zazna vzorce za rast in priložnost za odpravljanje navidezno nerešljivih problemov. Odblokiranje ovir in odkrivanje priložnosti za rast - "strategija rasti" je neposredno povezana s svetlobo inovacijske žarnice.

Intenzivnost in čas trajanja delavnic prilagodimo vašim potrebam

Generični tečaj, ki temelji na preverjeni standardni metodi
Signali
Obisk trgovine & posnetek + poseben primer + osnovna analitika
Valovi
Zelo prilagojeno, vključno z intervjuji, SWOT, napredno analitiko in diagnozo

Strateški preboji

3 ure – 1 dan

2 dni

5 tednov
– 3 mesece

Za strateške probleme, ki zahtevajo tudi organizacijske premike, predlagamo velike valove


STRATEŠKI PREBOJI

vložki

Obiski

Intervjuji

Posnetek trenutnega stanja

i

Diagnoza

Ocena stanja

SWOT

Prilagoditve

ii

Delavnice

Program

Moduli

Simulacije in orodja

iii

REŠITEV

Oblikovanje rešitve

Informacije o sistemu
svežega znanja

iv

Delavnice premikajo organizacije iz začaranega kroga

Digitalni svet je spremenil igro v trgovinah. Vezi z nekdanjimi kupci se krhajo, za nove kupce pa so potrebne drugačne povezave.  

Povečano število kanalov lahko čez noč v igro pripelje konkurenco, ki zasede tržne prostore. 

V takšnih razmerah tudi proces izboljšav postaja vse manj pregleden, pot do rezultatov pa večkrat izgubljena v nejasnosti.

S preskokom na višji nivo reševanja problemov se odprejo novi dostopi do sveže rasti

Za posebno moč delavnice spodbujajo skrite potenciale v ekipah organizacij

Korak za korakom do rešitev

Modeli

Modeli so skrbno izbrani in preverjeni v praksi. Na enostaven način pomagajo zajeti kompleksne situacije in izluščiti bistvo.

Templati

Zaporedje korakov na enostaven način vodi in usmerja izdelavo rešitve od začetka do konca oz. “z repom in glavo”

Metode

Čeprav sem pregledal večino izobraževanj na temo sodobne trgovine, sem razvil posebno metodo – ta združuje merljivo in nemerljivo, moč računalnikov povezuje s kreativnostjo ljudi.

Kaj pa nemerljive koristi?

Grafika (74) - 1

rešitev strateških nalog, ki prinašajo novo vrednost za kupce

Grafika (75)

odprava zastojev zaradi silosov med člani ekipe in oddelki

Grafika (76)

uspešen minimalno sprejemljiv in navdihujoč produkt (“pilot“) spodbudi kreativne sokove vaših teamov

Grafika (77)

prebuditev in aktivacija skritih potencialov v vaši ekipi

Grafika (78)

ljudje smo ponosni na dosežke s katerimi smo zares povezani – raje investirajte vanje kot v motivacijske finančne sheme

Grafika (79)

spodbuda inovacijski kulturi, ki krepi konkurenčno prednost

Grafika (80)

radikalno skrajšan čas od začetka do prve verzije delujočega produkta

Prvi vodnik, ki na enem mestu ponuja vsa orodja, metode in razlage za uspešno rast fizične trgovine v visoko digitalnih časih!

100 strani modelov, templatov, fint, uvidov, navodil in drugega, kar je dobro vedeti o upravljanju blagovnih skupin v digitalnih časih – tudi o tem, kako umetno inteligenco uporabiti kot vzvod za zdravo rast!

v letu 2025 brezplačno za vse naročnike delavnic

Storitve

Delavnice

Svetovanje

Data Science

Znanje je velika ustvarjalna sila in najbolj dragocena investicija. Vgradite vzvode naših delavnic v vaše produkte, za trajno vrednost in zdravo rast.

Know-how. Sinteza naših izkušenj, raziskav, dobrih praks zapakirana v edinstveno rešitev, ki vam pomaga izdelati prihodnjo trgovino danes.

Uporabni uvidi za nove pogone vaše poslovne vrednosti. Spoj podatkov & ustvarjalnosti za uspeh. Pravi miks podatkovne analize, raziskav in kreativnih inputov za pot do zdrave rasti (in modrih oceanov).

Znanje je velika ustvarjalna sila in najbolj dragocena investicija. Vgradite vzvode v vaše produkte, za trajno vrednost in zdravo rast.
Sinteza naših izkušenj, raziskav, dobrih praks zapakirana v edinstveno rešitev upravljanja s prodajnim prostorom, ki temelji na modelu vedenja kupcev v trgovini
Uporabni uvidi za nove pogone vaše poslovne vrednosti.

Partnerji in klienti, ki so nam zaupali ...

… in Merkur, DZS, Mercator in več drugih …

Več o piškotkih

Ta spletna stran uporablja piškotke, ki nam pomagajo izboljševati vašo uporabniško izkušnjo. Načeloma se podatki uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev in omogočajo anonimizirano analitiko. Za namene analize uporabljamo aplikacijo Google Analytics. Piškotke uporabljamo po pravilu za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Seveda pa lahko piškotke tudi izklopite, pri čemer prejmete navodila v Pomoči vašega brskalnika.

Novičnik:

  1. Katere podatke zbiramo?
    Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika, iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic na temo, ki vas zanima.
    Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen analize in zagotavljanja ustreznega izbrisa v primeru vaše neaktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali?
    Če boste naše novice prebirali, bomo vaše podatke hranili dokler ne boste zahtevali izbrisa oziroma dokler se ne boste odjavili + 1 leto. Če pa naših novic ne boste prebirali, bomo vaše podatke izbrisali 1 leto po zadnjem prebiranju.
  4. Soglasja in izbris, izpis ali spremembo lahko uredite s stikom na naš enaslov.
  5. Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z nikomer.