V praksi dokazani modeli (c) Omnibus
25-let izkušenj s projekti v trgovinah
Najboljše prakse
Že dve desetletji+ se ukvarjam s trgovinami in kupci. Gre za super konkurenčno področje. Polno disrupcij. Z digitalnimi tekmovalci, ki jih še desetletje nazaj ni bilo na zemljevidih. Z velikanskimi nasprotniki – Amazoni, Hoferji in Lidli. S povsem na novo postavljenimi pravili igre.
Kako torej v takšnem okolju postaviti novo fizično trgovino, ki bo spet delovala in povrnila dober stik s kupcem? In to brez gromozanskih investicij. To je bil velik izziv našega naročnika.
Čas je pritiskal, zato sem v letu 2021 sestavil nove delavnice. Z njimi smo naročnikovo ekipo v nekaj tednih pripeljali do delujoče rešitve.
Delavnice so služile kot odskočna deska za pilotno trgovino nove generacije. Ta je postala najhitreje rastoča trgovina v celotni naročnikovi mreži!
V naslednjih letih sem z naročniki izpilil niz delavnic, ki metodo pilotnih trgovin prenašajo tudi na različne blagovne skupine, prilagojene pa so tako tistim organizacijam, ki
Delavnica, ki popelje vse zaposlene v oddelkih blagovnih skupin od ocene stanja do dobrega letnega načrta in končne izvedbe strategije blagovnih skupin. Delo spremlja simulacija na vzorčnem (“pivo”) ali resničnem primeru, ki ga dopolnjujejo vsi templati in pisni vodnik Upravljanje blagovnih skupin 2.0.
Spremenjene navade kupcev kličejo k osvežitvi vizualnega merchandisinga, pravil in prakse planogramiranja. Uspešni planogrami poenostavljajo kupčevo navigacijo, pomagajo pri izbiri in izboljšujejo taktiko v smeri večjega deleža kategorije v skupni nakupovalni košarici. Delavnica, ki vodi udeležence od A – Ž skozi planogramiranje, analitiko in psihologijo kupcev, ki so jo spremenile tehnološke spremembe in drugi premiki v družbi.
Delavnica, kjer so tehnike sproščanja kreativnosti in brainstorming združene z bolj ali manj divjimi hipotezami, ki prek prototipov oz. MVP-jev vodijo v smeri povsem novih produktov ali celo kategorij. Delavnice za tiste, ki želijo čas, napore in denar od povprečnih preusmeriti k drznim, kreativnim in do okolja spoštljivim inovacijam.
V svetu, ki je obseden s kratkoročnim lovom na številke, kjer heroji kar čez noč s pomočjo čudežnih tehnologij dosegajo eksponentne krivulje rasti, razvijamo drugačen pristop k rasti – imenujemo ga zdrava rast. Ta namreč strateško povezuje uvide, izvedbo in novo znanje, zgrajeno na obstoječih človeških potencialih. Naše rešitve stavijo na timsko delo, saj je za pravo transformacijo potrebno razgraditi silose med oddelki in namesto neusmiljene tekmovalnosti na dan priklicati skrite človeške potenciale. Z delavnicami in akcijami vzpostavljamo skupni imenovalec med vodji blagovnih skupin, marketingom, prodajnimi ekipami in dobavitelji. Pri tem smo temeljiti, ne pa počasni – saj nam pomagajo posebej pripravljena orodja, kot so strateški 1-pager, pametne predloge, in primeri simulacij (npr. “primer piva”). Posebno pozornost posvečamo konkurenčni prednosti oz. prepoznavanju tiste vrednosti, ki udeležence in organizacije dela na trgu posebne. Platforma delavnic, znanja, modelov je izdelana za fizične trgovine v digitalnem svetu in raste skupaj z našimi naročniki.
Drobni impulzi za velike valove

Ni rezultata brez dobre igre. Ni marže, prihodkov, optimizacije zalog. Brez nje tudi AI le pospešuje kaos. Premišljeno sestavljeni procesi. Dobra igra. Avtomatizmi nadgrajeni s kreativnimi odločitvami. Dobra igra. Razumevanje vrednosti za kupca. Na delavnicah gradimo dobro igro. Marža, prihodki, GMROI so posledica.

Delavnica ustvarja okolje reševanja izzivov. A po pravilu se ob tem rojevajo "točka preloma" - drobni impulzi, ki vitalno spremenijo moč organizacije. Večkrat jim rečemo tudi "aha trenutki", ko se zgodijo, se nas dotaknejo in spremenijo vse. Drobni impulzi nato pošiljajo pozitivne strateške signale po celotnem maloprodajnem sistemu.

Inovacijska žarnica je simbol odkrivanja skritih potencialov, novih kombinacij, sveže vrednosti. Na delavnicah žarnica zasveti, ko zazna vzorce za rast in priložnost za odpravljanje navidezno nerešljivih problemov. Odblokiranje ovir in odkrivanje priložnosti za rast - "strategija rasti" je neposredno povezana s svetlobo inovacijske žarnice.
Strateški preboji
3 ure – 1 dan
2 dni
5 tednov
– 3 mesece
Digitalni svet je spremenil igro v trgovinah. Vezi z nekdanjimi kupci se krhajo, za nove kupce pa so potrebne drugačne povezave.
Povečano število kanalov lahko čez noč v igro pripelje konkurenco, ki zasede tržne prostore.
100 strani modelov, templatov, fint, uvidov, navodil in drugega, kar je dobro vedeti o upravljanju blagovnih skupin v digitalnih časih – tudi o tem, kako umetno inteligenco uporabiti kot vzvod za zdravo rast!
Znanje je velika ustvarjalna sila in najbolj dragocena investicija. Vgradite vzvode naših delavnic v vaše produkte, za trajno vrednost in zdravo rast.
Know-how. Sinteza naših izkušenj, raziskav, dobrih praks zapakirana v edinstveno rešitev, ki vam pomaga izdelati prihodnjo trgovino danes.
Uporabni uvidi za nove pogone vaše poslovne vrednosti. Spoj podatkov & ustvarjalnosti za uspeh. Pravi miks podatkovne analize, raziskav in kreativnih inputov za pot do zdrave rasti (in modrih oceanov).