Omnibus

Izris tlorisov trgovine

Produkt smo zasnovali posebej za male in srednje velike trgovce. Z njim uveljavite organizacijo prodajnega prostora, ki povezuje vaše cilje z nakupovalnimi navadami kupcev.

V ozadju je podatkovni model, ki določa prodajni prostor na osnovi vaših preteklih podatkov in že izvedenih raziskav nakupovalnih navad. Dodane so tudi dobre prakse večjih trgovcev.  Vse to poskrbi tudi za prepoznavno rdečo nit vašega prodajnega prostora.

Korak za korakom

Od opredelitve glavnih ciljev, prek izrisa koncepta in analize podatkov do polnega tlorisa trgovine z vsemi vrisanimi kategorijami (v AutoCADu ali drugem izbranem formatu).

Osnovni nivo vsebuje naslednje korake:

Koncept – pregled in priprava

Vprašalnik za poslovodje in vodje prodaje

Fokusna analiza prodajnih podatkov

5 ključnih vprašanj za vodje prodaje in category managementa (UBS)

Prostorsko načrtovanje (tloris)

Predlogi za implementacijo

ENOSTAVEN PRVI KORAK

Prijavite se na

BREZPLAČNO 45-MINUTNO DISKUSIJSKO SREČANJE

na katerem bomo prediskutirali vaše potrebe in orisali situacijo. Spoznali boste tudi naše reference in način dela. Po diskusiji bomo pripravili predlog sodelovanja s časovnico. Prejeli boste naš pogled na situacijo in se nato sami odločili o ustreznosti morebitnega sodelovanja.

Cases

Več o piškotkih

Ta spletna stran uporablja piškotke, ki nam pomagajo izboljševati vašo uporabniško izkušnjo. Načeloma se podatki uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev in omogočajo anonimizirano analitiko. Za namene analize uporabljamo aplikacijo Google Analytics. Piškotke uporabljamo po pravilu za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Seveda pa lahko piškotke tudi izklopite, pri čemer prejmete navodila v Pomoči vašega brskalnika.

Novičnik:

  1. Katere podatke zbiramo?
    Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika, iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Podatke zbiramo z namenom pošiljanja novic na temo, ki vas zanima.
    Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen analize in zagotavljanja ustreznega izbrisa v primeru vaše neaktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali?
    Če boste naše novice prebirali, bomo vaše podatke hranili dokler ne boste zahtevali izbrisa oziroma dokler se ne boste odjavili + 1 leto. Če pa naših novic ne boste prebirali, bomo vaše podatke izbrisali 1 leto po zadnjem prebiranju.
  4. Soglasja in izbris, izpis ali spremembo lahko uredite s stikom na naš enaslov.
  5. Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z nikomer.