Drevo odločanja kupcev – Orodje za uspešno upravljanje s prostorom trgovin

Drevo odločanja kupcev – Orodje za uspešno upravljanje s prostorom trgovin
23 marca, 2022 Omnibus

Drevo odločanja kupcev je eno od ključnih orodij pri zasnovi uspešnega prodajnega prostora.

Trgovci ga uporabljajo tako na ravni organizacije posameznih blagovnih skupin kot razporeditve kategorij v celotni trgovini.

Moč drevesa odločanja kupcev je v zelo pregledni predstavitvi prodajnih in prostorskih podatkov. Toda ta navidezna enostavnost mora v ozadju  temeljiti na dobrem poznavanju nakupovalnih navad kupcev. temeljiti analizi podatkov in tudi dobrem taktičnem načrtu.

Na ta način orodje postane temelj uspešnega upravljanja s prodajnim prostorom.

Članek opozarja na napake pri pripravi in pokaže, kako se jim izogniti.

Na koncu je prikazana tudi vloga drevesa odločanja kupcev v Omnibus produktu #vzvodi za uspešne prodajne prostore.

Izvirno sem članek napisal v angleščini. Preberete ga lahko v angleški verziji tega bloga, na katero lahko hitro preklopite spodaj.

Povzetek vsebine:
– Koliko izbir moramo kupci opraviti pri nakupu vsakodnevnega izdelka kot je mleko?
– Pomen kognitivne obremenitve
– Kako izbiro na policah trgovec oblikuje s pomočjo drevesa odločanja kupcev?
– Primer hierarhije potreb na primeru mleka
– Kako drevo odločanja kupcev povezuje potrebe kupcev, prodajne podatke in prodajno strategijo trgovca?
– Na katere pasti mora biti pozoren trgovec, ko pripravlja drevo odločanja? Zakaj mora biti dobra matematika podprta še s pravo taktiko? Kako upoštevati nove kupce oz. prihodnji razvoj kategorije?
– Ključni izzivi za izdelovalce drevesa odločanja kupcev
– Uspešni primeri uporabe drevesa odločanja kupcev
– Kako drevo odločanja kupcev vključuje Omnibus produkt vzvodi za uspešne prodajne prostore?

V primeru, da potrebujete dodatne informacije o vsebini članka, smo z veseljem na voljo – v slovenščini.

0 Comments

Leave a reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

*