Kako do sveže rasti z Omnibus delavnicami

Delavnice, ki pomagajo vaši ekipi do preboja

Pravi čas za nov zagon

Digitalni svet spreminja pravila igre in kliče k osvežitvi znanj.
Nekdanje pregledne tržne terene so do temeljev preorali disruptorji.
Tudi kupci, ki so nam leta zaupali, se ne odzivajo več kakor smo navajeni.

Se zdi, da se kljub velikim vložkom energije vrtite v začaranem krogu?

 

 

Prenova obstoječih produktov je izjemno donosna investicija

Hude cenovne bitke, visoka inflacija, težave z delovno silo in digitalni preobrati režejo v marže. Te vse bolj krvavijo, morje okoli organizacij pa zaradi tega postaja vse bolj rdeče.

Kaj predlagajo univerzitetni profesorji? Premik organizacij iz rdečih v modre oceane. Inovativne disrupcije. Razvoj novih produktov za segmente kupcev, kjer krvoločna konkurenca še ne plava.

Sliši se smiselno. Novi časi res kličejo po inovativnosti, ustvarjalnosti, drznosti. A izkušnje tudi opozarjajo: Podjetja na nepregledni poti proti modrim oceanom prevečkrat zaidejo, izgubijo kompas.

Le ena od 20 inovacij v resnici zaživi. Dovolj za eksperimentiranje in iskanje bodočih trgov. Toda z jedrom svoje organizacije ne morete le eksperimentirati, mar ne?

Po 20 letih delovanja v super konkurenčnem okolju trgovin in njihovih FMCG dobaviteljev – lahko strnem: jurišanje k inovacijam je prevečkrat energijsko, časovno in denarno potratno, rezultati pa le izjemoma opravičujejo investicije.

Alternativa? Na dlani, pa vendar pogosto spregledana. Temeljita prenova vaših obstoječih produktov. Inovativen zasuk, ki ga prinaša svež pogled na vaše produkte, na vrednost, ki jo ponujate kupcem.

Ko poiščete, izbrusite in prepričljivo uveljavite ključno konkurenčno prednost, izločite nepotrebno, spodbudite kreativne sile vaših zaposlenih – ali pa zunanjih kreativcev – je vaš brand, vaš produkt ponovno močneje povezan s kupci.

Še ena prednost: Gnana z okrepljenim valom nove vrednosti lahko vaša ekipa drzneje zajadra proti oddaljenim modrim oceanom. Vse do produktov, ki bodo postali nedosegljivi za konkurenco.

Delavnice so preverjene v super konkurenčnih pogojih

Že dve desetletji+ se ukvarjam s trgovinami in kupci. Gre za super konkurenčno področje. Polno disrupcij. Z digitalnimi tekmovalci, ki jih še desetletje nazaj ni bilo nikjer. Z velikanskimi nasprotniki – Amazoni, Hoferji in Lidli. S povsem na novo postavljenimi pravili igre.

Kako torej v takšnem okolju postaviti novo fizično trgovino, ki bo brand povezala s spremenjenimi kupci v digitalnih časih? In to brez gromozanskih investicij. To je bil velik izziv našega naročnika.

Ker je čas pritiskal, sem v letu 2021 sestavil nove delavnice. Z njimi smo ob podpori vodstva naročnikovo ekipo v nekaj tednih pripeljali do delujoče rešitve. Delavnice so služile kot odskočna deska za pilotno trgovino nove generacije. Ta je postala najhitreje rastoča trgovina v celotni naročnikovi mreži!

Principi te delavnice so sedaj pripravljeni za nove projekte z novimi naročniki.

Prepričan sem, da se v delavnici skriva močan veter v jadra naročnikov iz različnih panog. Metoda je odlično prenosljiva, saj temelji na identificiranju ključne konkurenčne prednosti in obstoječih sposobnostih naročnikove ekipe.

 

 

 

Delavnice so sinteza večletnega dela z ekipami različnih naročnikov. Sinteza neuspehov, ki sem jih skrbno analiziral – in uspehov, ki so ponavadi prišli nenapovedano.

Kakšne probleme rešujejo Omnibus delavnice?

V letih delovanja sem naletel na vse sorte prodajnih problemov. Kako …

  • nadomestiti drage svetovalne rešitve?
  • povečati nakupovalno košarico?
  • posnemati dobre produkte naše konkurence?
  • ustvarjati dobre prakse?
  • lansirati nov produkt? pripraviti poslovni model zanj?
  • pripraviti napotke za oblikovalce, agencije, arhitekte, informatike?
  • realizirati letni prodajni načrt? polletni prodajni načrt? četrtletni? kaj pa mesečni?
  • razumeti vedenje naših kupcev?
  • izvesti win-win projekt s trgovcem?
  • zmanjšati prispevke pri ključnem kupcu?
  • povečati prodajo pri ključnem kupcu?
  • uspešno urediti prodajni prostor?
  • povečati učinkovitost trgovine?
  • uvesti planograme?
  • izboljšati planograme?
  • narediti planograme, čeprav nimam programske opreme?
  • uvesti zahtevno programsko opremo?

 

Nekaj vprašanj in odgovorov

Torej ponujam rešitev za takšne probleme? 

Ja.

Za vse zgoraj naštete?

Ja. In še za druge: npr. kako pridobiti segment novih kupcev ali kako osvežiti poslovni model ali povečati uspešnost letnih pogajanj s ključnimi kupci.

Se res spoznam na vse, kar je zgoraj našteto?

To pa kljub radovednosti ne 😉 Res se z maloprodajo in težavnimi konkurenčnimi trgi ukvarjam že več kot 20 let. A nekatere stvari poznam bolje, druge precej manj. Vsi dvajsetletniki vedo o družbenih omrežjih več od mene!

Če ne poznam rešitve, kako potem lahko ponujam rešitev?

Ne poznam rešitve, vendar pa Omnibus metoda odkriva pot do rešitve.

Do nje se odpravimo s pomočjo najboljših ekspertov. Te polno vključimo in povežemo med seboj.

Kakšni čudežni eksperti pa so to?

Vi. Partnerji, naročniki, udeleženci Omnibus delavnic. Najbolje poznate probleme. In tudi rešitve se – v večini primerov – skrivajo v vas in vaših ljudeh, le izbrskati jih moramo na pravi način in oblikovati v rešitve problemov. Za to poskrbijo naše delavnice.

SEZNAM DELAVNIC