Generacije – povezane inovacije in optimizacije

Generacije – povezane inovacije in optimizacije
October 20, 2020 Omnibus

Letnik 1974. Večno mlad. Golf.

Zgornji slajd je vzet iz Omnibus izobraževanja na temo razvoja novih produktov za množično uporabo. VW Golf služi kot neprekosljiv primer razvoja “produkta” skozi čas. Vsaka nova generacija vsebuje niz izboljšav in inovacij.

A še pomembnejše je tisto, kar se zgodi med generacijami. Za vsakim uspešnim produktom se skriva niz bolj ali manj neuspešnih prototipov. Te se testira, meri, zbira povratne informacije. In izboljšuje.

Takole pravi VW muzej:

Prototipiranje = razvijanje, izboljševanje, opuščanje, ponovno začenjanje, testiranje, izzivanje, biti pogumen, razmišljati drugače, upati si prestopiti v neznano.

In dodajajo še: “Le peščica iz velike množice prototipov je dejansko ugledala množično proizvodnjo.”

Ne moremo nasprotovati. Tako je.

Kar v prototipih deluje, se ohrani.

Kar v prototipih morda deluje, morda ne, se pivotira in vrne v testiranje.

Kar ne deluje, se opusti – zavrže.

In tako se po korakih napreduje do nove generacije, ki je vselej paket inovacij in izboljšav.

Nič ni narobe, če delamo napake. Te so sestavni del prototipov. Narobe je, če napak ne priznamo. Vsak uspešen produkt je tako zgodba o vztrajnosti na poti izboljševanja in inoviranja. Pravi Robert Lešnik, vrhunski oblikovalec avtomobilov mercedes:

Za avtomobil razreda S smo izbirali med 50 različnimi predlogi. 7 najboljših smo nato spremenili v model. Na koncu ostane eden in 49 razočaranih.

Seveda, nimamo vsi proračunov kot Mercedes, Apple ali hollywoodski filmski studiji. Če imaš večji proračun, si lahko privoščiš dražje neuspehe. Če ga imaš malo, je treba neuspehe preseliti v cenejše faze. 5 ročno izdelanih avtomobilov je dragih, 50 idejnih skic precej cenejših. A princip ostaja.

Prototipiranje je ključna faza na poti do inovacij, ki delujejo.

***

Če želite preizkusiti razvoj nove trgovine (za trgovce) ali pa ponudbe izdelkov (za dobavitelje) po zgoraj navedenih principih – ne spreglejte naših delavnic. Na njih skupaj meljemo trde trgovske orehe, odpiramo skrita vrata za lepimi prezentacijami in se učimo sprejemanja napak za izdelovanje vrhunskih produktov, v želji, da pomagamo dragocenim idejam osvojiti srca uporabnikov.

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*